محمدصادق کوشکی در گفت‌وگو با «بسیج»:

فقط احمق‌ها آژانس انرژی اتمی را رازدار می‌دانند

کارشناس مسایل سیاسی گفت: کسانی که می گویند آژانس رازداری خواهد کرد و اسرار ایران را افشا نمی کند، این گونه افراد یا جاهل هستند یا اینکه می دانستند که آژانس رازدار نیست اما برایشان اهمیتی نداشته است و می خواستند که برنامه هسته ای کشور را تعطیل کنند.
کد خبر: ۸۷۱۶۸۸۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸
محمدصادق کوشکی استاد دانشگاه وکارشناس مسائل سیاسی  در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اعتراف سخنگوی سازمان انرژی اتمی مبنی بر درز و افشای بخشی از برنامه بلندمدت هسته ای ایران، اظهار داشت: آژانس قابل اعتماد نیست و کسانی که با عنوان بازرس آژانس فعالیت می کنند، معمولا به آمریکایی ها متعهد هستند و بین آنها افراد منصفی پیدا نمی شود.

وی افزود: ساختار آژانس بین المللی انرژی اتمی این گونه است که افراد رازداری در آن وجود ندارد و اساسا آژانس برای این تشکیل شده است که در خدمت قدرت های بزرگ باشد لذا توقع رازداری از آژانس، احمقانه است.

کوشکی خاطرنشان کرد: کسانی که می گویند آژانس رازداری خواهد کرد و اسرار ایران را افشا نمی کند، این گونه افراد یا جاهل هستند یا اینکه می دانستند که آژانس رازدار نیست اما برایشان اهمیتی نداشته است و می خواستند که برنامه هسته ای کشور را تعطیل کنند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: اعتماد به آژانس بسیار کودکانه و جاهلانه است و مسوولین مذاکره کننده می دانند که آژانس رازدار نیست اما آنها بنا دارند که برنامه هسته ای را تعطیل کنند.
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۳:۴۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
خدا لعنتشان کند
ناشناس
۱۳:۴۵ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵
کسانی که به کشور خیانت می کنند خدا لعنتشان کند