با حضور مسئولین استانی وشهرستانی:

دومین کارگاه آموزشی فناوری تجدید پذیر خورشیدی در خلخال به بهره برداری رسید

با حضور مسئولین استانی وشهرستانی دومین کارگاه آموزشی فناوری تجدید پذیر خورشیدی در خلخال به بهره برداری رسید
کد خبر: ۸۷۱۶۹۱۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با حضور مدیر کل فنی و حرفه ای استان اردبیل و فرماندار و جمعی از مدیران ادارات شهرستان خلخال دومین کارگاه آموزش انرژی تجدید پذیر خورشیدی در استان اردبیل در مرکز فنی و حرفه ای براداران خلخال به بهره برداری رسید.

علی نظری شیخ احمد گفت: برای راه اندازی این کارگاه آموزشی در فنی وحرفه ای شهرستان خلخال بیش از 45 میلیون تومان هزینه شده است.

فرماندار خلخال بر لزوم کسب مهارت های فنی و حرفه ای تاکید و گفت: زمینه ورود به مشاغل در جامعه کسب و اخذ مهارت از مراکز فنی و حرفه ای است.

در این مراسم محمد پورقلی مدیر کل فنی وحرفه ای استان اردبیل نیز با اشاره به امکانات مطلوب شهرستان خلخال گفت: شهرستان خلخال در زمینه های مختلف آموزشی وامکانات علمی و کارگاهی با مرکز استان برابری می کند.

وی گفت: در حال حاضر تنها در دو شهرستان استان اردبیل در اردبیل وخلخال 4 مرکز آموزشی وجود داشته ودر بقیه شهرستان 3 تا 2 مرکز مستقر می باشد.

وی افزود: دو دانشگاه فنی و حرفه ای مهارت نیز در خلخال و اردبیل مستقر بوده و هم اکنون نیز مرکز فنی و حرفه ای خلخال یکی از بهترین مراکز آموزشی سطح استان اردبیل است.

در ادامه مسئولین استانی و شهرستانی از کارگاه آموزشی چوب و مکانیک بازدید و در مراسم ویژه هفته مهارت در خلخال شرکت و از 10 نفر از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت شهرستان خلخال تجلیل کردند.

ارسال نظرات