جلسه توجیهی مسئولین و مربیان فرهنگی حوزه های مقاومت اراک برگزار شد

حميدرضا طهماسبي معاون فرهنگي اجتماعي ناحيه مقاومت روح الله اراک ، از برگزاري جلسه تخصصي و توجيهي مربيان و مسئولين فرهنگي حوزه هاي مقاومت بسيج اين ناحيه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۶۹۷۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: حميدرضا طهماسبي معاون فرهنگي اجتماعي ناحيه  مقاومت اراک ، از برگزاري جلسه تخصصي و توجيهي مربيان و مسئولين فرهنگي حوزه هاي مقاومت بسيج اين ناحيه خبر داد.

به گزارش معاونت بسيج مساجدومحلات روح ا... استان مركزي  ، حميدرضا طهماسبي 28 تيرماه  در جلسه توجيهي مسئولين و مربيان فرهنگي حوزه هاي مقاومت بسيج اراک ، ضمن تقدير از اقدامات انجام شده ، بر لزوم بهره گيري از فرصت ها و ايجاد بسترهاي لازم جهت ارتقاي سطح فرهنگ درشهرستان به ويژه نسل جوان تاکيد کرد.

وي با اشاره به برگزاري برنامه هاي فرهنگي فصل بهار تصريح کرد : با عنايت خداوند متعال و استعانت از ائمه معصوم (ع)  و با توجه به برگزاري  جلسات متعددي که انجام شده است ، امسال برنامه هاي بومي و محلي ،جشنواره و ...  با توجه به تجارب سال هاي قبل از سطح کيفي بهتري نسبت به سالهاي قبل برخوردار بود.

معاون فرهنگي اجتماعي ناحیه روح االله اراک در  ادامه با تاکيد بر انجام کار ريشه اي و پرمحتوا توسط هسته هاي روشنگري پايگاه ها ، در اين جلسه اضافه کرد : برنامه هاي درنظر گرفته شده بايد با نسبت و منطقه هاي شهرستان ، متناسب باشد تا بيشترين اثربخشي را  به همراه داشته باشد .

پیمان عین القضاتی در اين جلسه ضمن تقدير و تشکر از فعاليت مسئولین فرهنگی اظهار داشت: رسالت حوزه ها و پایگاه ها در امر فرهنگی و اجتماعی وظيفه اي سنگين و خطير است، تمامي دست اندرکان مرتبط با فرهنگی بايد با تلاش بيشتر، مطالعه و آگاهي نسبت به ضروريات منطقه فعاليت خود، تاثيري مثبت در جامعه داشته باشند و بتواند زمينه را براي ايجاد جامعه اي سالم و اسلامي فراهم كنند.
وی با اشاره به اهمیت تشکیل شبکه روشنگری ، رساندن فعالیت های فرهنگی به کوچکترین سطح جامعه را یکی از مهمترین رسالت های این شبکه نامید و افزود : پس از شناسایی فعالان فرهنگی حوزه ی استحفاظی خود سازماندهی ، توانمند سازی ، شبه سازی و جریان سازی بخشی وسیعی از کار شبکه روشنگری خواهد بود .   
گفتني است، در ادامه اين جلسه نيز، مسئولين و مربیان فرهنگی حوزه ها به ارائه نکته نظرات خود در زمينه مسائل فرهنگي و اجتماعي پرداختند.

انتهای پیام/گ

تصاویر کامل در ادامه ....

 

ارسال نظرات