قائم مقام تبلیغات اسلامی هرمزگان:

۵۷۰۰ جوان هرمزگانی از کلاس‌های طرح اوقات فراغت بهره‌مند می‌شوند

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان از آغاز به‌کار ۲۰۵ پایگاه طرح اوقات فراغت در سطح استان خبر داد و گفت: ۵۷۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان هرمزگان از کلاس‌های طرح اوقات فراغت بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۰۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس، با اشاره به اهمیت اجرای طرح اوقات فراغت اظهار داشت: عدم برنامه‌ریزی صحیح اوقات فراغت، جامعه را منحرف و به فساد و تباهی می‌کشاند.

 وی با اشاره به نقش اثرگذار برنامه‌ریزی صحیح اوقات فراغت در کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان‌ کرد: نخستین گام برای توجیه ضرورت و اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت، شناخت و درک صحیح فرهنگ فراغت است.

 قائم مقام تبلیغات اسلامی هرمزگان، اوقات فراغت را فرصتی برای شکوفایی فردی و تحقق استعدادها دانست و گفت: استعداد و علایق افراد در این‌گونه کلاس‌ها شکوفا می‌شود.

 انصاری‌راد اوقات فراغت را مناسب‌ترین فرصت برای توسعه مهارت‌های شناختی و شکوفایی استعدادها دانست و تصریح‌کرد: آموزش عمومی سبک زندگی و آموزه‌های قرآنی و دینی، برپایی گفتمان‌های دینی و پاسخ به سؤالات اخلاقی و .. مهمترین محورهای این کلاس‌هاست.

 وی از راه‌اندازی 205 پایگاه طرح اوقات فراغت در مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان خبر داد و گفت: از این تعداد، 160 بوستان معرفت ویژه نوجوانان و 45 هسته فرهنگی برای جوانان است.

 معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح‌کرد: 5 هزار و 700 جوان و نوجوان هرمزگانی از کلاس‌های طرح اوقات فراغت در سطح استان بهره‌مند هستند.

 قائم مقام تبلیغات اسلامی هرمزگان، مساجد و کانون‌های مساجد را مطمئن‌ترین محل برای اجرای پایگاه‌ها اوقات فراغت و مورد توجه خانواده‌ها دانست و گفت: باید به‌نحوه احسن از ظرفیت این پایگاه‌ها در جهت رشد نوجوان و جوانان هرمزگانی استفاده شود.
ارسال نظرات