مسئول فرهنگي اجتماعي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سوادکوه شمالي در گفتگو با بسیج:

دومین جشنواره تابستانه پارک پاک در مناطق تفریحی سوادکوه شمالی

در جشنواره تابستانه برنامه هايي همچون جنگ شادي،غرفه هاي اقتصاد مقاومتي ،راديو پارک ،غرفه عفاف و حجاب ،مهد کودک،مشاوره اجتماعي و ديني و بازي هاي بومي محلي و غذاهاي سنتي برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۶۱
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول فرهنگي اجتماعي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سوادکوه شمالي در گفتگو با خبرنگار بسیج با ابراز تشکر از همه ادارات و نهادهايي که در برگزاري اين جشنواره همکاري کردند افزود:جشنواره پارک پاک روزهاي 5 شنبه و جمعه هر هفته از ساعت 18:30 لغايت 20:30 برگزار مي شود.

سروان پاسدار قاسم انوشا مسئول فرهنگي اجتماعي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سوادکوه شمالي در حاشيه برگزاري افتتاحيه دومين جشنواره پارک پاک اين شهرستان با اشاره به حضور گسترده مردم و مسافرين در افتتاحيه جشنواره پارک پاک سوادکوه شمالي گفت:به همت بسيجيان سوادکوه شمالي دومين دوره پارک پاک شهرستان،از روز جمعه 25 تيرماه آغاز شده و تا پايان شهريور ادامه خواهد داشت.

وي ايجاد محيطي سالم فرهنگي و شاداببراي خانواده ها را از اهداف جشنواره پارک پاک عنوان کرد و ابراز داشت:اماکن سیاحتی و تفریحی فرصتی را ایجاد نموده تا هر از گاهی اکثر مردم با گرایشات و سلایق مختلف در این اماکن اجتماع نموده و ساعاتی را سپری نمایند.

 انوشا افزود: در این راستا بسیج با تمام ظرفیتی که دارد می تواند با ظرافت خاصی از طریق تبلیغات محیطی و فضاسازی ارزشی در اینگونه اماکن نسبت به شناساندن خوبی ها و تشویق به انجام آنها و ترسیم بندی ها و معرفی راه گریز و منع از آنها و تحسین و ترویج منکرانت و معروف ها و سالم سازی فضاهای گردشگری اقدام نماید و ظرفیت های جدیدی را با شناسایی جاذبه های ارزشی و ترویج آنها ایجاد نماید.

این مسئول یادآور شد: ترويج گردشگري ارزش محور و تعالي بخش و سالم سازي محيط هاي گردشگري با ترويج ارزش هاي ديني فرهنگي و تفريحات سالم از ديگر اهداف اين جشنواره است.

انوشا از برگزاري برنامه هاي متنوع در اين جشنواره خبر داد و افزود:در اين جشنواره برنامه هايي همچون جنگ شادي،غرفه هاي اقتصاد مقاومتي ،راديو پارک ،غرفه عفاف و حجاب ،مهد کودک،مشاوره اجتماعي و ديني و بازي هاي بومي محلي و غذاهاي سنتي برگزار مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها