خبرهای داغ:
مشاور اسد:

گروه‌های فلسطینی کنار ارتش علیه تروریسم در سوریه می‌جنگند

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس‌جمهوری سوریه تأکید کرد: برخی گروه‌های فلسطینی در کنار ارتش سوریه علیه تروریسم می‌جنگند؛ زیرا ما دارای یک هویت و آینده هستیم.
کد خبر: ۸۷۱۷۰۶۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از «سانا»، «بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه‌ای «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه در اظهاراتی به جنایت فجیع گروهک تروریستی «نورالدین الزنکی» ــ مورد حمایت آمریکا ــ علیه یک کودک 12ساله فلسطینی در حومه شمالی حلب، واکنش نشان داد.

شعبان گفت: «اعدام این کودک فلسطینی به قتل محمد الدوره در فلسطین بسیار شباهت دارد. تفاوتی وجود ندارد که آیا (این جنایت) در فلسطین بود یا حلب، تمامی کودکان همچون امت ما هدف پروژه صهیونیستی قرار دارند».

وی افزود: «برخی از گروه‌های فلسطینی در کنار ارتش سوریه می‌جنگند؛ چون نبرد ما، هویت ما و آینده ما یکی است... ما باید همگی با اردوگاه مقاومت همکاری و تلاش کنیم تا امت‌مان را از وابستگی آزاد کنیم».

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس‌جمهوری سوریه تأکید کرد: «شمار زیادی از شهروندان سوری درک می‌کنند که آنچه در سوریه، یمن، عراق، لیبی و تونس اتفاق می‌دهد با هدف خدمت به پروژه صهیونیستی است... ملت سوریه همواره به فلسطین می‌اندیشند و فلسطین را دوست دارند و برای آن تلاش می‌کنند؛ زیرا فلسطین و سوریه و تمامی اعراب دارای سرنوشت، مسائل و آینده‌ای واحد هستند».

ارسال نظرات
پر بیننده ها