خبرهای داغ:
فلاحت‌پیشه:

مجلس در صورت ارائه طرح کارخانه هسته‌ای، بودجه آن را تصویب می‌کند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مجلس درصورت ارائه طرح کارخانه هسته‌ای، بودجه آن را تصویب می‌کند.
کد خبر: ۸۷۱۷۱۰۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، "حشمت‌الله فلاحت‌پیشه" نماینده مردم اسلام آباد غرب با اشاره به گزارش اخیر دبیرکل سازمان ملل درباره توافق هسته‌ای و اظهارات رئیس مجلس شورای اسلامی در این رابطه گفت: معتقدم اظهارات لاریجانی درباره راه‌اندازی کارخانه جدید هسته‌ای در سازمان انرژی اتمی نه تهدید بود و نه شعار، بلکه یک انتظار واقع گرایانه بود که توسط یکی از اعضای هیئت نظارت بر برجام مطرح شد.

وی با بیان اینکه ایران نگرانی‌های کوتاه مدت و بلند مدتی در موضوع برجام دارد، تاکید کرد: ایران در کوتاه مدت نگران این است که تحریم‌ها حفظ شود و در بلند مدت این نگرانی وجود دارد که تامین نیازهای انرژی هسته ای ایران در پانزده سال اخیر مختل شود.

فلاحت‌پیشه ادامه داد: معتقدم اگر کارشکنی آمریکا در حوزه تحریم ها نتیجه بخش به اتمام برسد، آمریکا قطعا وارد فاز جدیدی از کارشکنی‌ها خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به درخواست ریاست مجلس از سازمان انر‍ژی اتمی مبنی بر تدوین طرح راه‌اندازی کارخانه هسته‌ای برای غنی سازی در درجات مختلف  تصریح کرد: معتقدم اگر سازمان انرژی اتمی طرحی را برای راه اندازی کارخانه جدید هسته ای به مجلس ارائه کند، نمایندگان قطعا بودجه آن را تصویب و تامین خواهند کرد.

فلاحت پیشه با بیان اینکه ایران و آمریکا زبان هم را خوب می‌فهمند، بیان داشت: آمریکایی ها به خوبی می‌دانند که ایران اگر بخواهد کاری بکند این کار را انجام می‌دهد، چرا که همواره مجلس خط قرمزهای آمریکا را در گذشته از میان برداشته است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها