مقیمی در گفت و گو با «بسیج»:

علی مطهری هم در فتنه سکوت کرد،هم در فیش های نجومی!

این کارشناس مسائل سیاسی گفت:چرایی سکوت افرادی مانند مطهری نایب رئیس مجلس در قبال فیش‎های نجومی به دلیل اشکال در مبانی فکری آنهاست و منافعشان در این سکوت خلاصه می شود و با اعلام موضع، این منافع دچار مشکل می شود.
کد خبر: ۸۷۱۷۲۴۹
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
احمد مقیمی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص سکوت علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ماجرای فیش‎های نجومی تصریح کرد:به آقای مطهری و افرادی که در مقابل فتنه، فساد اداری و مالی و فیش‎های نجومی و تضییع منافع ملی و خلاء های برجام سکوت کرده اند، باید گفت: " با کافران چه کارت،گر بت نمی‎پرستی؟ "

مقیمی در خصوص چرایی سکوت افرادی مانند نایب رئیس مجلس در قبال فیش‎های نجومی تصریح کرد: این آقایان یا از نظر مبانی فکری و اعتقادی دارای اشکال هستند که در مقابل چنین موضوعاتی سکوت می‎کنند و یا اینکه منافع آنها در این سکوت است و با اعلام موضع این منافع دچار مشکل می‎شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با  اشاره به این فراز از زیارت عاشورا " و لعن الله أمة سمعت بذلک فرضیت به " به معنی "کسانی که خبر شهادت امام حسین را شنیدند و ساکت و به آن راضی شدند" مورد لعن و نفرین هستند، تاکید کرد: فرقی بین آدم ساکت در مقابل تخلف با فرد متخلف وجود ندارد و خیانت سکوت در مقابل فساد، تخلف و غارت بیت المال کمتر از خیانت مجرمین، مسببین و موثرین در این قضیه نیست.
ارسال نظرات
آخرین اخبار