در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ابرکوه؛

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، از موفقیت دکتر محمد علی فلاحزاده تقدیر کردند

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ابرکوه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه از موفقیت افتخار آمیز دکتر محمد علی فلاحزاده متخصص اطفال جهت ادامه تحصیل در رشته فوق تخصصی آنکولوژی اطفال تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۷۱۷۳۷۹
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، رضا ربانی عضو شورای اسلامی شهر ابرکوه، ضمن تشکر از زحمات دکتر فلاحزاده در کمک به مردم محروم شهرستان اظهار داشت: موفقیت شما در ادامه تحصیل در رشته فوق تخصص آنکولوژی اطفال را تبریک گفته و امید این است که بعد از اتمام دوره، مجدد به شهر ابرکوه بازگشته تا مردم شهرستان از تخصص و توانمندی شما بهره مند گردند.
حسین حاتمی، شهردار ابرکوه، نیز در این مراسم ضمن تبریک موفقیت ایشان، مهمترین عامل در توسعه شهر را افراد آن جامعه دانست و افزود: پیشرفت بر اساس توسعه منابع انسانی رقم زده می شود و این افراد یک جامعه هستند که با رشد و توسعه خود، توسعه جامعه را رقم می زنند.
وی حضور نخبگان بومی را در شهر غنیمت دانست و از حضور دکتر فلاحزاده در ابرکوه قدردانی کرد.
در این مراسم تمام اعضای شورای اسلامی شهر ابرکوه از این موفقیت افتخار آمیز دکتر محمد علی فلاحراده جهت ادامه تحصیل در رشته فوق تخصص آنکولوژی اطفال تقدیر و برای ایشان آرزوی موفقیت کردند. متن تقدیر از موفقیت دکتر فلاحزاده به این شرح است:
باسمه تعالی
تقدیر نامه
پزشک حاذق جناب آقای دکتر محمد علی فلاح زاده
با اهداء سلام و ادب
جامعه ی پزشکی کشور بر خود می بالد که افرادی پاک نهاد و نیکو سرشت به پشتوانه توانایی و دانایی توشه گرفته از عرق ملی و میهنی در سودای تامین سلامت انسانها، همت خویش را به کار گرفته اند و مجدانه تلاش می نمایند. این لوح تقدیر را به پاس شایستگی و بایستگی شما به پیشگاه لطیف پر لطفتان تقدیم میداریم. با امید به اینکه در زمینه توسعه علمی کشور از جمله افزایش کیفیت آموزش در مراکز پزشکی، تولید علم و توسعه کمی و کیفی پژوهش های پزشکی، تربیت متخصصان و دانشمندان و فراهم آوردن امکانات اختراعات و ابداعات پزشکی نوین، با دو بال اندیشه و ایمان در آسمان پیشرفت و تعالی بشریت و تا بی کرانه عالم هستی به پرواز در آمده و در برداشتن گام های مستحکم و مطمئن در مسیر توسعه، خصوصا در مناطق کمتر توسعه یافته همچون شهرستان ابرکوه در آینده کوشا و پویا باشید.
شورای اسلامی شهر ابرکوه شهردار ابرکوه
ربانی- فلاحزاده- جلایی – دارابی – زارعزاده- عزیزی – معماریان حسین حاتمی


ارسال نظرات