بسکابادی در گفتگو با «بسیج» تأکید کرد

لزوم واکنش به پنهان کاری‌های آماری دولت

محمد بسکابادی با بیان اینکه سازمان بازرسی نسبت به پنهان کاری آماری واکنش مناسب انجام دهد افزود: افرادی که به عنوان مقامات دولتی محسوب می‎شوند،سازمان ها و نهادهای اجرایی مختلف ملزم به رفتار صادقانه هستند و از پنهان کاری آماری برحذر باشند که نوعی خیانت محسوب می‎شود.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۲۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

 محمد بسک‌آبادی مسوول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به پنهان کاری آماری دولت یازدهم اظهار داشت: از آنجایی که نسبت به فرضیه ارائه شده تحقیق نکرده ام لذا یقینی به این پیش فرض ندارم.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی باید نسبت به پنهان کاری آماری واکنش مناسب انجام دهد افزود: افرادی که به عنوان مقامات دولتی محسوب می‎شوند، سازمان ها و نهادهای اجرایی مختلف ملزم به رفتار صادقانه هستند و از پنهان کاری آماری برحذر باشند که نوعی خیانت محسوب می‎شود  سازمان بازرسی دقت و نظارت جدی تر داشته باشد.

 بسکابادی بیان داشت: پنهان کاری آماری در خصوص مجموعه ها و سازمان هایی مصداق و واقعیت دارد که قصد دارند عملکرد نامناسب خود را با آمار دروغین بپوشانند، مدیری که دروغ بگوید و رفتاری دروغین داشته باشد از بین برنده جامعه است.

ارسال نظرات