خبرهای داغ:
آغاز بد تراکتورسازی در لیگ برتر؛

تراکتورسازی تبریز در خانه برابر استقلال خوزستان متوقف شد

خبرگزاری بسیج: در بازی افتتاحیه لیگ شانزدهم فوتبال کشور، از ساعت 18:00، تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان استقلال خوزستان بود که با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۴۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، تراکتورسازی در شرایطی پا به این دیدار گذاشته بود که با جذب مهره های کلیدی در این فصل، یکی از امیدهای کسب عنوان قهرمانی به شمار می رود.

استقلال خوزستان نیز در حالی لیگ شانزدهم را آغاز کرد که با از دست دادن مهره های کلیدی فصل گذشته و سرمربی خود، به نظر می رسید حریف دشواری برای تراکتورسازی نباشد.

بازی از سوی شاگردان امیر قلعه نویی در تیم تراکتورسازی خوب آغاز شد و در همان دقابق ابتدایی بازی(14)، روی اشتباه مدافع حریف توسط لوسیانو ادینهو به گل رسید تا نتیجه 1 بر صفر شود.

نیمه نخست با همین نتیجه 1 بر صفر به سود تراکتورسازان به پایان رسید.

نیمه دوم از سوی بازیکنان میهمان بهتر دنبال شد.

دقیقه 72 رحیم زهیوی روی ارسال سیدجلال عبدی از سمت راست، با ضربه سر دروازه تراکتورسازی را گشود تا کار به تساوی کشیده شود.

دقایقی از این گل نگذشته بود که این بار فرزاد حاتمی روی یک حرکت تیمی تمرین شده، در دقیقه 60 با ضربه سر یک بار دیگر تراکتورسازی را 2 بر 1 پیش انداخت.

دقیقه 71 داور بازی(محمدرضا اکبریان) داخل محوطه جریمه تراکتورسازی به نفع بازیکنان استقلال خوزستان پنالتی اعلام کرد تا زهیوی با گلزنی از روی نقطه پنالتی خود و تیمش را دو گله کرده و باز کار را به تساوی 2 بر 2 بکشد.

در ادامه بازیکنان تراکتورسازی موقعیت های برای گشودن دروازه حریف به دست آوردند که هیچکدام از آن ها منتج به گل نشد تا در نهایت این بازی با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها