مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی لرستان خبر داد:

آثار شهدای دانشجوی لرستان گردآوری می شود

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی لرستان گفت: آثار و نوشته های شهدای دانشجوی استان گردآوری و در دبیرخانه کنگره شهدای دانشجو، مستندسازی می شوند.
کد خبر: ۸۷۱۷۵۵۸
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبر آزاد ،دلفان افزود: گردآوری و بروزرسانی اسناد مربوط به شهدای دانشجوی لرستان یکی از مهم ترین برنامه هایی است که امسال پیگیری می کنیم و سعی داریم از طریق مصاحبه با خانواده شهدای دانشجو، آثار ، نوشته ها و وصایای آن ها را جمع آوری و در دبیرخانه کنگره شهدای دانشجوی استان مستندسازی کنیم.

وی با بیان اینکه تا کنون 6 عنوان کتاب با موضوع شهدای دانشجوی لرستان به چاپ رسیده است، افزود: پیگیر چاپ چند عنوان کتاب با محوریت شهدای دانشجوی استان هستیم.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی لرستان از برگزاری یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه های استان خبر داد و گفت: فراخوان مقالات شهدای دانشجو در آینده نزدیک اعلام می شود.

دلفان اظهار کرد: سعی داریم که جشنواره های فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی را با محوریت شهدای دانشجو برگزار کنیم.

وی بیان کرد: کمیته های دانشجویی دبیرخانه کنگره شهدای دانشجوی لرستان نیز در راستای استفاده از توان دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های استان در زمینه هایی مانند هنری، فرهنگی، علمی و فضای مجازی تشکیل شده است.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی لرستان ادامه داد: در راستای اجرای موثر برنامه های دبیرخانه کنگره شهدای دانشجوی لرستان، جلسات منظمی با روسای دانشگاه های استان به صورت ماهانه برگزار می شود.

دلفان خاطرنشان کرد: سرکشی به خانواده شهدای دانشجوی لرستان در مرکز و شهرستان ها از دیگر برنامه هایی است که دبیرخانه کنگره شهدای دانشجوی لرستان آن را پیگیری می کند.

ارسال نظرات