رئیس کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور:

اقتدار کشور مستلزم ارتقا توانایی های علمی و مهارتی است

اقتدار کشور مستلزم ارتقا توانایی های علمی و مهارتی است و اقتصاد مقاومتی تنها مربوط به یک سال نیست و باید همه ساله این مهم پیگیری شود.
کد خبر: ۸۷۱۷۶۲۹
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
رئیس کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور در آیین افتتاحیه جشنواره الگوهای برتر تدریس در فنی و حرفه ای زنجان بر کیفیت بخشی آموزشی آموزشگاه های آزاد کشور تاکید کرد و گفت: تحقق توسعه اقتصادی مستلزم آموزش نیروی انسانی دارای مهارت است

الله کرم لیراوی افزود: در شرایط کنونی، اقتدار کشور مستلزم ارتقا توانایی های علمی و مهارتی است و اقتصاد مقاومتی تنها مربوط به یک سال نیست و باید همه ساله این مهم پیگیری شود.

وی با بیان اینکه ارتقا و پیشرفت کشور در گرو آموزش نیروی انسانی توانمند و دارای مهارت است، ادامه داد: آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد پرچمداران مهارت آموزی در کشور هستند و باید کیفیت آموزشی را در دستور کار فعالیت های خود قرار دهند و این مهم مورد توجه مدیران باشد.

لیراوی اظهار کرد: با تغییراتی که در زمینه رفع کاستی ها در آیین نامه های مربوط به فعالیت های آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در دست انجام است امیدواریم تا اندازه ای شرایط این آموزشگاه ها به سمت بهبودی پیش برود و بخش خصوصی نیز باید در این تغییرات فعالیت کند، زیرا امروز بخش خصوصی و دولتی یک هدف را دنبال می‌کنند و آن توانمند سازی نیروی انسانی ماهر در کشور است.

رئیس کانون انجمن های صنفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد کشور به نقش آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در گسترش مهارت آموزی در کشور اشاره کرد وخاطر نشان ساخت: امروزه اعتقاد به کوچک شدن دولت و کاهش تصدی گری آن هست که باید زمینه را برای ایفای نقش هر چه بیشتر آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد در توسعه آموزش های مهارتی فراهم کنیم.

ارسال نظرات