حجت الاسلام و المسلمين توحيدي:

نگاه جوانان به حجاب بايد ارزش باشد نه لرزش

حفظ حجاب و سياهي چادر كوبنده ترين پاسخ به نفوذ فرهنگي دشمنان است و نگاه جوانان به حجاب بايد ارزش باشد نه لرزش.
کد خبر: ۸۷۱۷۷۲۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام توحيدي، مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه گرمي در آیین افتتاحیه طرح تابستانی بوستان فرهنگي پارك ملت ضمن تقدير و تشكر از متوليان اين برنامه گفتـ: اگر روزي دشمنان انقلاب و اسلام از طريق حمله نظامي به كشوري حمله مي كردند امروز دشمن عرصه فعاليت و نفوذ خود را از طريق برنامه هاي فرهنگي دنبال مي كند.

وي با بيان اينكه با دشمني سرسخت و مجهز رو به رو هستیم که به دنبال تسخیر فکر و ذهن نوجوانان و جوانان است افزود: راه مقابله و نجات فرزندان ایران اسلامی از هجمه های سنگین فرهنگی ترويج فرهنگي اسلامي وحرکت جهادی است.

وي افزود: دشمن وقتی می بیند نسل جوان کشور با انقلاب، اسلام و ارزش های آن بیگانه نیست و اجازه هیچ جسارتی را به دشمن نمی دهد، فعالیت خود را گسترده می کند پس باید این برنامه ها را جدی گرفت و با تلاش و پشتکار ادامه داد.

حجت الاسلام توحيدي گفت: دشمنان ما همیشه و هرساله حضور جوانان در مراکز مذهبی و فرهنگي را رصد کرده و چگونگی موضع گیری خود را تنظیم می کند و در واقع این نوجوانان هستند که تامین کننده اصلی امنیت و آینده کشورند.

وي با بيان اينكه نگاه جوانان به حجاب بايد ارزش باشد نه لرزش افزود: حفظ حجاب و سياهي چادر كوبنده ترين پاسخ به نفوذ فرهنگي دشمنان است.

ايجاد غرفه‌هاي مختلف خدماتي و فرهنگي براي خدمت رساني و اجراي نمايش و پذيرايي از ديگر بخش هاي اين مراسم بود.

ارسال نظرات