همزمان با گرامیداشت روز بسیج و ورزشکاران

مراسم یادبود شهید مهدی عسگری در کرج برگزار شد

همزمان با گرامیداشت روز بسیج و ورزشکاران و تجلیل از مروجین اخلاق مدار، مراسم یادبود شهید مهدی عسگری، با حضور مسئولین کشوری، استانی و حضور خانواده شهدا در سالن میلاد جهانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۰۶۴
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مراسم یادبود شهید مهدی عسگری و گرامیداشت روز بسیج و ورزشکاران و تجلیل از مروجین اخلاق مدار سه شنبه 5 مرداد در سالن میلاد جهانشهر کرج برگزار شد.
 
در این مراسم سردار آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران کشور با اشاره به سخنان مهم رهبری در جمع ورزشکاران اظهارداشت: رفتار،منش و کردار ورزشکاران باید خدایی باشد و مرام پهلوانی داشته باشند.
 
مسئول بسیج ورزشکاران کشور با بیان اینکه همه مردم غیور کشورمان ولایت مدار هستند و در راه اسلام، امام و شهدا گام برمیدارند افزود: در مورد اخلاق و رفتار ورزشکاران از جهت نظری در کشور کمبودی مشاهده نمیشود اما از لحاظ عملی باید بتوانیم الگو های مناسبی در موضوع اخلاق و رفتار صحیح مطابق فرمایش رهبری برای ورزشکاران باشیم.

مراسم یادبود شهید مهدی عسگری در سالن میلاد جهانشهر برگزار شد 
 
وی با اشاره به دو رکن مهم و اساسی مربیان و مدیران در جامعه ورزشی بیان داشت: این دو رکن مهم می تواند در بهبود وضعیت اخلاق در کشور نقش آفرین باشد و یک ورزشکار باید مروج و انتقال دهنده روحیه پهلوانی در جامعه باشد.

سردار آذرنوش یادآور شد: در دوران دفاع مقدس 5000شهید ورزشکار مطرح و مدال آور حضور داشته اند و باید عنوان کنم شهدای ورزشکار مدافع حرم اهل بیت 96 نفر هستند.
 
وی در پایان روحیه پهلوانی و اخلاق مداری در جامعه ورزشی را با اهمیت دانست و گفت: کسانی که ورزشکار و قهرمان هستند و برای دفاع به حرم اهل بیت میروند مسئولیت ما را در قبال پاسداری از اخلاق، منش و رفتار در جامعه ورزشی سنگین تر کرده اند.
 
گفتنی است در این مراسم سردار آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران کشور ، حجت الاسلام موحد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز، سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان، سرهنگ علیرضا حقیقی فرمانده انتظامی کرج حضور داشتند. 
 
در پایان این مراسم از مادر و همسر و برادر شهید مهدی عسگری، ورزشکاران المپیکی کرج، پیشکسوتان ورزشی تقدیر به عمل آمد.

 
 
 
 
 
عکاس : س. قریشی
ارسال نظرات
پر بیننده ها