جانشین بسیج جامعه پزشکی هرمزگان:

توسعه سلامت عمومی سبب رشد همه‌جانبه کشور می‌شود

جانشین بسیج جامعه پزشکی هرمزگان گفت: توسعه سلامت عمومی سبب رشد همه‌جانبه کشور شده و امکان استفاده مطلوب از سرمایه‌های انسانی را فراهم می‌آورد
کد خبر: ۸۷۱۸۰۶۶
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، موسی رنجبری صبح امروز در نشست تخصصی جامعه پزشکی استان هرمزگان اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب برای خدمت به مردم و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی جامعه است به طوری که اگر بتوانیم بر شمار اردوهای جهادی در این زمینه در سال بخصوص در مناطق محروم بیافزائیم زمینه‌ برای توسعه استان را بخصوص در زمینه نیروی انسانی فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: ارائه خدمات تخصصی به مردم بخصوص با ابلاغیه جدید در حوزه بسیج جامعه پزشکی مبنی بر رشد ارائه خدمات تخصصی اهمیت بسیار بیشتری یافته است و باید تلاش کنیم تا در برنامه‌ریزی‌های استانی در این بخش به سمت ارجاع بیماران به پزشکان متخصص برای شناسایی و درمان کامل بیماران اقدام کنیم.

جانشین بسیج جامعه پزشکی هرمزگان با بیان این که در اجرای برنامه‌های پایش سلامت می‌بایست بیماران با معاینه دقیق به خوبی در قالب نظام سلامت هدایت و راهنمایی شوند، گفت: روند درمان بیماران باید به طور دقیق پس از معرفی به مراکز تشخیصی کامل شود.

رنجبری تاکید کرد: مناطق مختلفی از استان در قالب طرح‌های بسیج جامعه پزشکی شناسایی و ارائه خدمات به آنها آغاز شده است و امیدواریم بتوانیم از ابتدای مهرماه نیز طرح‌های ویژه‌تری را در استان به اجرا درآوریم.

وی خاطرنشان کرد: توسعه طرح‌های سلامت دهان و دندان نیز در دستور کار بسیج جامعه پزشکی قرار دارد و مناطقی در شهرستان بندرعباس و دیگر شهرهای استان شناسایی شده‌اند و در حال برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات درمانی در این بخش به مردم هستیم.

جانشین بسیج جامعه پزشکی هرمزگان ادامه داد: اجرای طرح‌های سلامت محور با هدف شناسایی بیماران و درمان آنها می‌تواند کمک فراوانی به توسعه جامعه بخصوص در زمینه توسعه منابع انسانی باشد.

رنجبری همچنین تصریح کرد: بسیج به عنوان یک ظرفیت عظیم مردم‌محور در خدمت اهداف انقلاب و ارزش‌های اسلامی است و آماده است تا در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی کند.

ارسال نظرات