خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مرصاد مقاومت قهرمانانه رزمندگان برای استکبار بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در یادواره شهدای اطلاعات شمالغرب نیروی زمینی سپاه گفت: در عملیات مرصاد برای استکبار مقاومت قهرمانانه رزمندگان مشخص شد.
کد خبر: ۸۷۱۸۲۴۵
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری افزود: رژیم بعثی عراق پس از پذیرش قطعنامه 598 با طمع تجاوز به ایران با استفاده از منافقین کوردل از جنوب کشور و از اطراف اهواز و از کرمانشاه تا اسلام آباد به خیال غافلگیری رزمندگان وارد عمل شد.

وی ادامه داد: بالافاصله پس از این حادثه، امام راحل بیانیه ای صادر کرد که طی آن با بسیج رزمندگان، سپاه و ارتش و بسیج در پنج مرداد طی عملیات مرصاد متجاوزان از خاک ایران بیرون و بسیاری از تجهیزات دشمن منهدم شد.

آیت الله شبستری در بخش دیگر سخنان خود اقتصاد مقاومتی را حلال مشکلات اقتصادی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی باید به مرحله تحقق عینی برسد و تنها به تشکیل جلسه ختم نشود.

وی به پیش بینی رهبری درباره خلف وعده در برجام را اشاره و بیان کرد: به وعده های برجام اعتمادی وجود ندارد و باید برای از بین بردن رکود اقتصادی با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی وارد عمل شد.

این عضو خبرگان رهبری با اشاره به امتیازهای رهبر فرزانه انقلاب افزود: یکی از امتیازهای ایشان در دوران دفاع مقدس در عرصه نظامی بود که نماینده امام در شورای عالی دفاع بودند و در طول جنگ تحمیلی خود ایشان در جبهه حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: باید این نعمت ولایت فقیه را به خصوص ولایت فقیه زمان را بدانیم و تبعیت عملی از رهبر فرزانه برای مسئولان و مردم لازم است و تنها شعار دادن و بردن نام ایشان کافی نیست چراکه رهبر علاقه خاصی به آذربایجان دارند و عشق و علاقه مردم نشانگر محبت دوطرفه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها