یک کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با «بسیج»:

مشکل مسکن مهر خود وزیر راه و شهرسازی است/آخوندی از گالری‌های هنری بیش از مسکن مهر بازدید می‎کند!

ابولفضل نوروزی با بیان اینکه میزان بازدید آقای آخوندی از فستیوال های هنری بیش از مسکن مهر است افزود: آقای آخوندی حداکثر 5 بازدید از مسکن مهر و به شکل فرمایشی بوده است این در حالی است که با اهداف وزارت راه و شهرسازی مغایرت است.
کد خبر: ۸۷۱۸۲۴۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

ابولفضل نوروزی کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه وزارت راه بلاخص آقای آخوندی مسکن مهر را از خارج از ریل اقتصادی می‎دانند اظهار داشت: مسکن مهر، بحث سیاسی است نه مدیریتی لذا اعتقادی برای تکمیل وجود ندارد.

وی با بیان اینکه میزان بازدید آقای آخوندی از گالری‌ها و فستیوال‌های هنری بیش از مسکن مهر است افزود: آقای آخوندی حداکثر 5 بازدید از مسکن مهر و به شکل فرمایشی بوده است ولی میزان بازدید از نمایشگاه خطاطی، فستیوال‎های هنری، نمایشی و همایش‎های غیر مرتبط اعم از داعش و مفهوم اخلاق، آمار سرسام آوری دارد. بدین ترتیب مشکل اصلی مسکن مهر خود آقای وزیر است که اهمیت چندانی به آن نمی‌دهد.

این کارشناس اقتصادی بیان داشت: دولت قبلی 80درصد پروژه های مسکن مهر را تکمیل و فقط 20 درصد از پروژه ها به دولت یازدهم واگذار شد. در سال اول که آقای آخوندی روی کار آمدند گفتند قطعا این پروژه ها را یکی دو ساله جمع می کنیم این در حالی است که دولت در سال پایانی خود قرار دارد همچنان در جهت رفع ضعف مدیرتی بر نیامده است و عزمی برای تکمیل پروژه ها وجود ندارد.

ارسال نظرات