امروز فتنه گران درقالب اعتدال دنبال ایجاد فتنه وجنایت جدید هستند/ازاهداف مدافعان حرم دفاع از انسانیت است/جسارت کنندگان به شهدای مدافع حرم ترسو و آسایش طلب هستند

اگر کسانی در این شهر به مدافعان حرم جسارت واهانت می کنند تکلیف ما روشن است اینها از ما نیستند جزء مسلمین به حساب نمی آیند اسمشان مسلمان است اما پیامبر خدا می فرماید اینها جزء شما نیستند.
کد خبر: ۸۷۱۸۳۷۷
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴


به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،اولین یادواره شهدای مدافع حرم عصر امروز (سه شنبه)  در شهرستان بافت برگزار شد.سخنران این مراسم معنوی   حجت السلام محسن زاده  مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله  کرمان مباحث بصیرتی پیرامون مدافعان حرم بیان کردند .ایشان با طرح  این سوال که مدافعان حرم از چه چیزی دفاع می کنند؟  بیان داشتند:آیا دفاع ازحرم امنیت است؟ آیا فقط از حرم اهل بیت عصمت وطهارت در سرزمین عتبات وعالیات عراق وشامات سوریه است یا نه؟علاوه بر امنیت  ودفاع از حرم ابعاد مختلف دفاعی دیگری هم برای مدافعان حرم است که باید به آن ابعاد توجه شود.اولین ویژگی دفاعی مدافعان حرم دفاع از تمام ارزش های الهی واسلامی است اگر بحث های امنیت واهل بیت ودیگر ابعاد می پردازیم آنها نیز بخش های از دفاع از ارزش های الهی است مدافعان حرم مدافعان حقیقی امنیت نظام جمهوری اسلامی هستند.
بُعد دیگر از دفاع مدافعان حرم دفاع از انسانیت است مردمانی که با ما همسایه هستند یا در دین شریکند اگر هم هم دین وهم مسلک ما نیستند در انسانیت با ما یکسانند ما انسانیم آنها انسانند
دفاع مدافعان ، دفاع از مستضعفین است دفاع از کلیت اسلام است . آیات و روایات فراوان داریم که اگر سرزمین اسلامی مورد تعدی وتجاوز قرار گرفت مسلمانان باید به داد اسلام برسند  ومسلمانان اجازه ندهندکه بلاد اسلامی در برابر دار کفر کم بیاورند.  تقویت کشور اسلامی  به فتوای همه مراجع عظیم الشان شیعه بر یکایک آحاد مسلمین واجب است وتضعیف بلاد کفر بر یکایک مسلمین هرکاری بلدند انجام دهند  که جبهه کفر تضعیف بشود واجب است  لذا  مدافع حرم از اسلام دفاع می کنند.

 وی افزود: امروز فتنه گران  درقالب اعتدال در پی ایجاد فتنه وجنایت جدید هستند.نمونه آن توهین به شهدای مدافع حرم در این شهرستان است اگر کسانی در این شهر به مدافعان حرم جسارت واهانت می کنند تکلیف ما روشن است اینها از ما نیستند جزء مسلمین به حساب نمی آیند  اسمشان مسلمان است اما پیامبر خدا می فرماید  اینها جزء شما نیستند. اینان همان اشعث ها هستند که با عبدالله ابی300نفر از یاران پیامبر را از جنگ برگرداند به امید نابودی پیامبر در جنگ و وعده داد به مشرکین جهت همکاری با آنها.کسانی که امروز به ساحت شهدای مدافع حرم جسارت کردند،افرادی ترسو هستند که دنبال بزم اند تا رزم؛ دنبال آسایش وراحتی اند تا مرد میدان.
وی در ادامه با بیان صحبت مقام معظم رهبری در مورد اینکه موقعیت فعلی ما مانند جنگ احزاب است گفت: درجنگ احزاب همه دشمنان جمع بودند،الان نیز تعداد کثیری از کشورها در برابر مدافعان حرم ایستاده اند،درست است که موقعیت وجنگ سختی است اما نتیجه جنگ احزاب پیروزی مسلمین بود که انشالله  امروز هم بلاد اسلامی پیروز این میدان نبرد خواهند شد.

ارسال نظرات