آمریکا در پی چیدن مهره های جدید خود در منطقه است

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه آمریکا سعی در پی چیدن مهره های جدید خود در منطقه دارد گفت: با هوشیاری و آگاهی کامل تمامی حرکات دشمن را در جهت ناکام ساخن اهداف شوم آنان رصد شود.
کد خبر: ۸۷۱۸۶۱۲
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

سرهنگ عبدالله صادقی مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در جمع کارکتان سپاه ناحیه میناب و مسئولین عقیدتی و نظارت حوزه های مقاومت بسیج میناب ضمن بررسی تحولات سیاسی منطقه گفت: آمریکا در پی چیدن مهره های جدید خود در منطقه است و کودتای ترکیه نیز بدون شک با هماهنگی آمریکا و عوامل نفوزی آنان در ترکیه صورت گرفته است.

وی گفت: بعد از سازش ترکیه با روسیه و هماهنگ شدن این دو کشور با یکدیگر آمریکا احساس خطر کرد که در تحولات میدانی سوریه تغیرات اساسی صورت گیرد چون منبع اصلی آموزش ارسال تجهیزات و اعزام گروهک های تروریستی بخصوص داعش از کشور ترکیه است و اگر حمایت و پشتیبانی ترکیه در این زمینه قطع گردد آمریکا به اهداف شوم خود در منطقه نخواهد رسید لذا در پی چیدن مهره های جدیدی است که اهداف خود را محقق کند. .

صادقی در ادامه افزود : آمریکا از قدرت و نفوذ ایران در منطقه بسیار واهمه دارد چون میداند که اگر حمایت ایران نباشد جبهه مقاومتی در منطقه وجود نخواهد داشت به همین خاطر است که توسط کنگره آمریکا تحریم هعای جدیدی علیه ایران به تصویب می رساند وی افزود: از نظر آمریکایی ها کمک تسلیحاتی به حزب الله، سوریه و عراق کمک به تروریست هاست در صورتی که خودشان علنی کمک های تسلیحاتی را به گروهک های تروریستی بخصوص داعش در دستور کار خود دارند و حتی مواع ارتش سوریه و عراق را بمباران می کنند و در توجیهی احمقانه می گویند ما مواع داعش را بمباران می کنیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: عربستان سعودی با حمایت آمریکا خیلی راحت مردم و زنان و کودکان بی دفاع یمن را به خاک و خون می کشد و سازمان های بین المللی نیز که تابع آمریکا هستند و از خود هیچ اختیاری ندارند جلو این فاجعه بزرگ انسانی را در یمن نمی گیرند . وی ادامه داد : اگر در یکی از کشورهای اروپایی کوچک ترین حادثه تروریستی صورت گیرد صدای آن به تمام جهان می رسد و همه آنرا محکوم می کنند.

صادقی بیان داشت: اگر امروز دشمنان ما جرات تعرض به این میهمن اسلامی را ندارند بخاطر رهبری پیامبرگونه امام خامنه ای و ولایت مداری ملت بزرگ ایران و قدرت بالای موشکی ایران است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار