اصلاحات یا کلکسیون غارتگران بیت المال!

وقتی مفسدین فریاد ها و نعره های افتخار سر دهند نشان دهنده این است که لقمه های حرام بیت المال زیر پوست و گوشت آنها چربی انداخته است و سخن حق به آنها کارگر نیست و تنها مرگ و اعزراییل می تواند چاره کار آنها باشد.
کد خبر: ۸۷۱۸۷۶۴
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶
 به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین،مفسدان اقتصادي و غارتگران بيت المال  همنشين اصلاحات هستند و از تريبون اصلاحات سخن مي گويند.

 اما چيزي كه هر انساني را به رنج و درد وا مي دارد، ريختن قبح فساد مي باشد كه شهرام جزايري  در روز نامه آرمان مي گويد:  اگر همه ........... مصلح هستند پس من به مفسد بودنم افتخار مي‌كنم؟؟؟؟؟!!!!! از اينكه در جامعه اسلامي كه در عصر امپراطور هاي مخوف عصر اتم انقلابي بنام مستضعفين برپا گرديد  تا  حق مظلومان را از ظالمين بگيرد و  آيه نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثين را   حياتي دوباره بخشد. اما  مسئولين  ما در  همه  قوا بدانند." هرگاه پاسخ همانند و زياد شد، پاسخ درست پنهان مي شود.(حكمت243نهج البلاغه)

آن قدر شباهت ها  زياد شده است كه در  درون اصلاحات  شهرام جزايري ها موج مي زنند.!!!!!

حال آن قدر شهرام جزايري زياد شده است كه  ديگر پسرك 29 ساله عددي نيست  كه روزگاري شهره خاص و عام شده بود و مجلس ششم را  يك جا خريد.آن قدر شباهت ها  زياد شده است كه در  درون اصلاحات  شهرام جزايري ها موج مي زنند. 

مهدي كروبي به صراحت اعلام  مي كند يك پولي دادند و من گرفتم. كرباسچي هم در شهرداري تهران حكم  بايسته برايش صادر شد مهدي هاشمي نيز  بدين شكل ، سرداران كرسنت،  با فيش هاي نجومي  درد هاي بي درمان جامعه براي درمان آمده اند، اما بشنويم و باور نكنيم.

جرياني كه دم از مبارزه با فساد مي زند حالا كلكسيوني از غارتگران را دور خود جمع كرده اند و  با كوبيدن دولت نهم و دهم  قصد بازگشت به مناسب  دولتي براي غارت  دوباره دارند. اما سوال اساسي از قوه قضاييه است چرا  قوه قضاييه  اجازه مي دهد هركسي كه بيت المال را غارت كرده است دوباره به صحنه بازگردد  و با ترويج غارت و اشرافيگري  مردم را به نظام و انقلاب بدبين كند.

 آيا  در مواجهه با  مردم  فقير قانون براي همه مساوي است عمل شده است؟  مردان انقلابي ديروز كه  يار غار امام راحل بودند  امروز  سكوت اختيار كرده اند و گاها در  كنار افرادي قرار مي گيرند  كه تا بينهايت كهكشانها با خط امام راحل انحراف دارند." در دگرگوني روزگار گوهر شخصيت مردان شناخته مي‌شود(حكمت 217)

پاكيزگان و نيكان را خوار و  زالو صفتان و عارتگران بدنام  بلند مرتبه شدند وبه مفسد و سارق بودنشان افتخار می كنند!!!!!

 تا زماني كه جنگ بود و همه برادر بودند و برابر  كسي نمي توانست گوهر وجودي  فرد را تشخيص دهد. تا اينكه غنيمت  و سهم بيشتر آنان را وسوسه كرد و  كمانداران  انقلاب كه توسط امام راحل براي حفظ  تنگه  دستور داده بود. پاسباني و نگهباني از تنگه را رها و بي محابا  براي به دست آوردن  دنياي  فاني  تاختند تا اينكه دندان طمع دنيا آنان را به هلاكت رساند. و  جنگ با دشمن فراموش شد و  براي به دست آوردن  اموال غنيمتي و بيت المال   پاكيزگان و نيكان را خوار و  زالو صفتان و غارتگران بدنام  بلند مرتبه شدند وبه  دزد و سارق بودنشان افتخار كنندامروز مبارزه با فساد  یک مطالبه عمومی است  و مردم پشت سر رهبر و قوه قضاییه هستند. اینجا نقطه تلاقی  و پایانی  و بریدن دست غارتگران بیت المال باشد. هشدار های امام خامنه ای  و صدور فرمان هشت ماده ای مبارزه با فساد اقتصادی جامعه ما را امروز از خواب بیدار کرد اما برخی از مسئولین که بیدار بودند خود را به خواب زدند.

اشرافیون سیاسی و عارتگران بیت المال امروز  عزم خود را جذم نموده اند تا  به مردم  تفهیم کنند که   انقلاب مستضعفین معنایی ندارد. اما اشتباه تاریخی خود را تکرار کرده اند.  وقتی  مفسدین فریاد ها و نعره های  افتخار سر دهند  نشان دهنده این است که لقمه های حرام بیت المال زیر پوست و گوشت آنها چربی انداخته است و سخن حق به آنها کارگر نیست و تنها مرگ و اعزراییل می تواند چاره کار آنها باشد. کسانیکه آلوده به فساد و رشوه باشند برایشان  نه انقلاب مطرح است  و نه کشور بلکه  خوی حیوانی خویش را ارضا کردن در اولویت کاری آنهاست.

چند صباحی دیگر  بابک زنجانی هم  وارد گود شود و در بدنه اصلاحات به  مفسد بودنش افتخار کند !!!!!

 

 امروزه آقای پالیزدار منتقد و افشاگر دیروز یار و مددکار  طیف خاص می شود و بعید نیست چند صباحی دیگر  بابک زنجانی هم  وارد گود شود و در بدنه اصلاحات به  مفسد بودنش افتخار کند، تمام افرادی که در حکومت عثمان  به غارت بیت المال دست زده بودند  مانند یعلی بن منیه  بیت المال غارت شده را از یمن به خوارج رساند و برعلیه اسلام ناب  که امیر مومنان  فریاد  آن را سر داد  و با خریدن سربازان  و مزدورانی از مال حرام بیت المال بر امام حق شوریدند بعید نیست افراد اینگونه  خصلت نیز در مراحل بحران  و میراث خواری همین پول ها را  همانند فتنه 88 بر علیه  انقلاب بکار بگیرند. همان گونه که در جنگ جمل تمام شکست خوردگان  جنگ احزاب و خیبر  در پناه معاویه جمع شدند  تا  با کشته شدن طلحه و زبیر  علی را با حکمیت  بردارند و شهر های مسلمین را یکی پس از دیگری  اشغال نمایند و  علی (ع) با پای برهنه  به نخیله گاه لشکر برود و ابو موسی ها  فریاد صلح  با معاویه را سر دهند و اشغالگران را موجه  و امام مظلوم را مقصر جلوه دهند.

ارسال نظرات