آیت الله کعبی در گفتگو با «بسیج»:

اسلام ناب بر پایه آموزه های جعفری،راه نجات دنیای اسلام و مقابله با مکتب سازی‎های انحرافی است

آیت الله کعبی گفت: امروز بشریت مبتلا به مکتب سازی های انحرافی است و راه علاج اسلام ناب محمدی(ص) بر پایه های آموزه های جعفری است.
کد خبر: ۸۷۱۸۸۵۸
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به سالروز شهادت امام صادق(ع) گفت:حضرت امام صادق(ع) احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) در اوج مکتب سازی انحرافی بود.

وی افزود: در دورانی که صوفیه، جبریه و... هرکدام با نگاه انحرافی به اسلام، ابعاد دیگر را مورد توجه قرار نمی دادند، امام نگاه جامع و جهان شمول در بعد اخلاق، فقه و... داشتند.

این عضو برجسته مجلس خبرنگان عنوان کرد: ایشان سرچشمه زلال آموزه های نبوی و علوی را جهت طراحی زندگی انسان عرضه کرده اند و مکتب تشییع که تداوم حق اسلام ناب محمدی(ص)، ثمره جهاد علمی و سیاسی، جهاد اخلاقی و اجتماعی خودشان را ترویج کردند.

آیت الله کعبی تصریح کرد: مکتب امام صادق(ع) مکتب معنویت، عدالت و رحمت بر پایه رهبری الهی است و ایشان توانست با مقابله با حکومت ستم گر اموی و خلافت منافقانه عباسی حقایق اسلام را به بشریت عرضه کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز بشریت با بحران های عمیقی رو به رو است و برای عبور از این بحران ها طراحی زندگی انسان معاصر بر پایه معارف اسلام ناب که دست آور نهضت امام صادق(ع) است تنها چاره کار است.

آیت الله کعبی عنوان کرد: وحدت و بازسازی امت اسلامی توجه به مسأله بیداری اسلامی، ارتقا و رشد و شکوفایی اخلاقی نحوه مدیریت بر مدار علم از مکتب امام صادق(ع) قابل استنباط است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بشریت مبتلا به مکتب سازی های انحرافی همچون اندیشه های پلید و تاریک داعشی ها است؛امروز صلح و امنیت جهانی تهدید شده و راه علاج اسلام ناب محمدی(ص) بر پایه های آموزه های جعفری است که باید به بشریت عرضه کنیم.

ارسال نظرات