آریایی نژاد در گفتگو با«بسیج»مطرح کرد

تأثیر ماهواره بر افزایش بی عفتی در جامعه

نماینده سابق مجلس گفت: استفاده از ماهواره و مشاهده برنامه های فاسد و مخرب آن مضرات بسیار زیادی داشته و تأثیرات آن بر قداست دایی از ارزش ها و ترویج بی عفتی ها در جامعه بسیار بالاست.
کد خبر: ۸۷۱۸۹۲۹
|
۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

احمد آریایی نژاد نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تأثیرات سوء ماهواره در جامعه اظهار داشت: ماهواره به عنوان یک ابزار بیشتر در دسترس کسانی است که با نظام و انقلاب اسلامی مخالف هستند و بعضی افراد هم برای سرگرمی و بدون آگاهی از آثار مخرب آن ماهواره تماشا می کنند.

وی با اشاره تأثیر ماهواره بر ترویج بی بندو باری و بد حجابی ها افزود: استفاده از ماهواره و مشاهده برنامه های فاسد و مخرب آن مضرات بسیار زیادی داشته و تأثیرات آن بر قداست دایی از ارزش ها و ترویج بی عفتی ها در جامعه بسیار بالاست.

نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی بیان داشت: برنامه هایی بسیار جذاب و در عین حال توأم با خرافه و بی عقیدگی و بدون سند پخش می شود و نوجوانان و جوانان مار درگیر خود کرده است تا جایی که افراد ساعت ها به پای این برنامه ها نشسته و از درس و کار باز می مانند؛ لذا در این خصوص باید فکری اساسی شود.

ارسال نظرات