جهت ارتباط و تعامل بیشتر والدین با پایگاه:

نشست مربی و سرگروهای ناحیه مرکزی یزد با خانواده متربیان برگزار شد

نشست مربی و سرگروهای گروه مقاومت حضرت معصومه(س) و پایگاه نجمه خاتون حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با خانواده متربیان با حضور کودکان، نوجوان و مادران آنها در بیت‌الرقیه(س) امامشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۷۶
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام حیدری در این نشست ضمن خوش آمد گویی و تقدیر و تشکر از خانواده متربیان بعد از بیان مطالبی درباره عفت، حیاء و پوشش مناسب در افراد، به بیان راهکارهایی جهت ارتباط و تعامل بیشتر والدین باپایگاه جهت افزایش کیفی و کمی حلقه های صالحین پرداخت.

وی در این نشست با تشکیل دو گروه جداگانه فرزندان و والدین ،بیان توقعات و انتظارهای والدین از فرزندان و بالعکس را از آنها خواستار شد.

با حجاب بودن ،اطاعت ازسخنان والدین، خوب درس خواندن، برخورد مناسب و اسلامی با نامحرم ، نداشتن ارتباط غیر متعارف و دوستانه با نامحرم ،کمک در انجام کارهای منزل از جمله موارد درخواستی والدین از فرزندان بود که در این نشست مطرح گردید.
نوجوان حضار در این نشست نیز عدم مقایسه فرزندان با افراد دیگر ،عدم سرکوب و سرزنش ،برآورده کردن توقعات ، گرامی داشتن و تکریم نمودن فرزندان توسط مادران را به عنوان موارد مورد انتظار خود از مادران عنوان نمودند و سپس به پاس زحمات بیشمار مادرانشان بر دستان پرمهر آنها بوسه زدند.

دکلمه‌خوانی،‌اجرای مسابقه،‌اجرای نماهنگ «ارغوان» توسط گروه سرود کودکان و نوجوان پایگاه نجمه خاتون و تقدیر و تشکر از ‌ برگزیدگان حلقه های صالحین کودک و نوجوان و اعضای گروه سرود پایگاه نجمه خاتون(س) با حضور فرمانده حوزه وپایگاه و مربیان به وسیله اهداء جوایز نفیس ازدیگر برنامه‌های این نشست بود.
ارسال نظرات