به همت بسیج مداحان شهرستان خلخال:

دوره آموزش تخصصی خواهران مداح در خلخال برگزار شد

به همت بسیج مداحان با حضور کارشناسان حوزه مداحی استان اردبیل، اولین دوره تخصصی آموزش مداحان خواهر و مسئولین هیات های مذهبی خواهران در خلخال برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۱۵
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با حضورکارشناسان حوزه مداحی از استان اردبیل دوره آموزش تخصصی خواهران مداح و مسئولین هیات های مذهبی شهرستان خلخال در محل سالن تبلیغات اسلامی خلخال به همت بسیج مداحان شهرستان خلخال برگزار شد .

در این مراسم سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی ضمن اشاره به فریضه فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بر لزوم نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را خواستار و اقتصاد مقاومتی واقدام و عمل را برنامه ای اولویت دار برای حضور مداحان در جامعه دانست.

کریمی نقش خواهران مداح و مسئولین هیات های مذهبی در پیروزی انقلاب اسلامی وپشتیبانی از جنگ را مهم عنوان و بر لزوم بصیرت افزایی و تبیین روشنگری در جامعه در خصوص امر به معروف وتحول اقتصاد مقاومتی خواستار شد.

فرمانده سپاه خلخال حجاب و عفاف را یکی از باورهای اعتقادی دین اسلام معرفی و گفت: ائمه اطهار (ع) و معصومین الگوهای حجاب وعفاف در جامعه بوده که باید مداحان جایگاه حجاب و عفاف را در جامعه حفظ نمایند.

در این مراسم اسلام پیله ور ملکی مدیر سازمان بسیج مداحان استان اردبیل نیز بر لزوم رعایت حجاب وعفاف در جامعه تاکید و نقش بانوان مداحل را در معرفی خصوصیات بارز ائمه اطهار(ع) و معصومین مهم عنوان وآنان خواست تا بهره گیری از کتاب ارزشمند قرآن و فرموده ائمه اطهار(ع) در تبیین فرهنگ عاشورایی و اسلامی در شهرستان خلخال کوشا باشند.

ارسال نظرات