در بیمارستان صحرایی قصرقند انجام شد

بهره مندی 28 هزار بیمار از خدمات رایگا ن جهادگونه پزشکان در بیمارستان صحرایی قصرقند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در 4 روز اخیر 28 هزار و 476 نفر از خدمات رایگان بیمارستان صحرایی قصرقند بهره مند شده اند
کد خبر: ۸۷۱۹۱۳۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان وبلوچستان:سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی در خصوص آمار بیمارستان های صحرایی شهرستان قصرقند اظهار داشت:  با گذشت 4 روز از برپایی بیمارستان صحرایی شهید" دکتر احمد آتشدست" 28 هزار و 476 نفر پذیرش و از خدمات بهداشتی درمانی رایگان بهرمند شدند.
وی افزود: از این تعداد خدمات درمانی بهداشتی طی 4 روز گذشته (سوم، چهارم، پنجم و ششم مرداد ماه) 462  عمل جراحی انجام و 118 عمل جراحی به شهرستانهای ایرانشهر، نیکشهر، چابهار و زاهدان ارجاع داده شد.
 سردار معروفی بیان داشت: در این بیمارستان که به مدت 5 روز خدمات درمانی رایگان ارائه می کند 66 نفر شامل پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک به همراه کادر بهداشت و درمان و پشتیبانی انواع خدمات درمانی را به صورت کاملا رایگان به بیماران نیازمند ارائه می کنند.
 سی و یکمین بیمارستان صحرایی سپاه مزین به نام شهید  "دکتر احمد آتش دست" به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم محروم جنوب سیستان و بلوچستان از سوم مرداد ماه فعالیت خود را در شهرستان قصرقند آغاز کرد که این خدمات تا پایان هفته ادامه دارد.
ارسال نظرات