مسئول بسیج طلاب شرق گیلان:

سازمان تبلیغات اسلامی پیوند دهنده طلاب و جوانان بسیجی است

مسئول بسیج طلاب شرق گیلان گفت: در اصل توسط تبلیغات اسلامی می‌شود پیوند بین طلاب و جوانان بسیجی را بیشتر کرد و هر چه پیوند بین مردم و روحانیت بیشتر باشد قدرت دفاعی و بازدارندگی علیه دشمن نیز بیشتر خواهد بود.
کد خبر: ۸۷۱۹۳۹۹
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱

به گزارش بسیج از گیلان، حجت‌الاسلام مجید گلدی در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان اظهار  کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مولود انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) است و در چند دهه فعالیت تبلیغی و دینی گام های موثری در دفاع از تمامیت دینی و مرزهای کشور برداشته است.

وی ادامه داد: در اصل توسط تبلیغات اسلامی می‌شود پیوند بین طلاب و جوانان بسیجی را بیشتر کرد و هر چه پیوند بین مردم و روحانیت بیشتر باشد قدرت دفاعی و بازدارندگی علیه دشمن نیز بیشتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام عباس صباحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی لاهیجان نیز در این دیدار تصریح کرد: در جامعه اسلامی اصل تمیز دهنده بین خیر و شر تعالیم دینی است و هر عملی که برخلاف دستورات دینی و سیره معصومین(علیهم السلام) باشد غیر قابل پذیرش خواهد بود، دشمنان انقلاب اسلامی امروز می دانند دیگر قادر به نبرد گرم با ملت ما نیستند، بنابراین سعی دارند با استخاله فرهنگی یا همان شبیخون فرهنگی به مبارزه با انقلاب اسلامی برخیزند.

وی اضافه کرد: امروز به برکت نظام اسلامی پیوند بین جوانان با مساجد و مراکز اسلامی بیش از نظام های گذشته است، همین نشست های دینی در مساجد بود که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و نیروهای بسیجی را عاشق جبهه های نبرد کرد، پس باید سعی شود پیوند سه گانه بسیج، مسجد و طلاب همواره جاری باشد.

 

ارسال نظرات