خبرهای داغ:
استاندار آذربایجان شرقی در آیین تشییع شهدا:

مفقودالاثر بودن اوج ایثار است

خبرگزاری بسیج: استاندار آذربایجان شرقی پیش از ظهر امروز در آیین تشییع پنج شهید دوران دفاع مقدس در تبریز، با اشاره به آیات قرآن که شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی می خورند، گفت: شهادت بزرگترین سعادتی است که شامل حال بندگان الهی می شود و بهترین نوع آن، مفقودالاثر بودن است.
کد خبر: ۸۷۱۹۶۸۴
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده مفقودالاثر بودن را اوج ایثار خواند و افزود: مردم آذربایجان و تبریز با حضور خود در این آیین، نشان دادند که ادامه دهنده راه شهدا هستند.

وی ادامه داد: این حضور نشان از یکپارچگی، وحدت و صمیمیت در بین نیروهای نظامی و مسلح هست که در دوران دفاع مقدس نیز بارها شاهد آن بودیم و از عوامل اصلی موفقیت رزمندگان در جبهه های نبرد بود.


جبارزاده با توجه به تحولات منطقه و جنایات گروه های تروریستی همچون داعش، اظهار داشت: امروز همه تکفیری ها برای مقابله با اسلام و تحریف آن قیام کردند و رزمندگان کشورمان نیز سنگرها و خاکریزها را از جمهوری اسلامی دور کردند که به نفع اسلام و امت است.

وی با اشاره به ایثار رزمندگان کشورمان در قالب مدافعان حرم، خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم در سایه رشادت رزمندگان، آینده از آن اسلام و عاشقان اهل بیت(ع) خواهد بود.

پیش از ظهر امروز، پنج شهید دوران دفاع مقدس(شهیدان اعلائی، سلیمانی و سه شهید گمنام) بر دوش مردم تبریز از میدان شهدا تا میدان ساعت این کلانشهر تشییع شده و در گلزار شهدای وادی رحمت و باغ موزه دفاع مقدس تبریز به خاک سپرده شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها