جدیت در امر معروف و نهی منکر در جامعه ضرورت دارد/ زره تقوی فساد و شهوت را نا کام می کند

سردار بابایی با اشاره به مغفول ماندن تذکر لسانی گفت: امروز باید در صحنه امر به معروف و نهی از منکر حضور جدی داشت اما با رعایت شرع و شان افراد، مقام معظم رهبری فرمودند با مهربانی بگویید و رد بشوید، بهترین معروف جهاد فرهنگی و اقتصادی است
کد خبر: ۸۷۱۹۸۲۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار بابایی در جمع مردم دلداه به شهدای بابل گفت: اگر عشق شهدا در دل و تقوا داشته باشیم محکم هستیم، امام علی(ع) گفت "زره تقوا بپوشید” یعنی اگر در خیابان‌ها راه می‌روید آثار فساد و شهوت بر شما اثر نکند و در ادارات اگر امکان رشوه بود قبول نکنی و اگر در صحنه سیاست هستی آنچنان ولایی باشی آنچنان ولایت وفقیه را قبول داشته باشی که نصیحت آن را هم انجام دهی آنوقت نمی‌روی گروه‌های سیاسی درست کنی و سرباز ولایت خواهی بود نه سرباز دیگران

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تحمیلی بودن جنگ ۸شت ساله تصریح کرد: این جنگ تحمیلی با هدف نابودی ما بود و نتیجه آن ۲۱۸ هزار گل پرپر و چندصد هزار جانباز برای ایران اسلامی، اما چه اتفاقی افتاد؟ خواهران و برادران عزیز باید افتخار کنیم به این ایستادگی و مقاومت و به قول امام(ره) "ما در جنگ انقلابمان را به جهان ثابت نمودیم ” باید قبول کرد که اینچنین است.

این مقام مسئول ادامه داد: می‌خواستند ما را در یک کشور نابود کنند اما خون شهدای ما چون حیاط در رگ اجتماع ما دمیده شد و باعث زنده و پویا شدن انقلاب ما شد، امروز در گوشه گوشه جهان شما محبین اهل بیت را می‌بینید و این‌ها مقدمه‌ای برای سربازگیری برای امام زمان(عج) است .

بابایی با اشاره به جمله امام(ره) که فرمود” ما در جنگ ثابت کردیم که باید روی پای خود به ایستیم” به مسئولان توصیه کرد: مسئولین، دولتمردان، آقایان گروه‌ها و جناح‌ها، شما که ادعای پیروی از امام دارید، امام فرمود باید روی پای خودمان بایستیم، اینکه شما گاهی اشاره به غرب دارید و می‌گویید محتاج دیگرانیم سوال برانگیز است.

وی خاطر نشان ساخت: جنگ ما باعث شد تمام سردمداران فاسد در مقابل اسلام احساس ذلت کنند، ادامه انقلاب و ادامه مجاهدت ماست حال بعضی‌ها آدرس‌های غلط می‌دهند، بایستی به آنها بگوییم ما آگاه و مصمم هستیم چون امام فرمود "جنگ ما جنگ حق و باطل بود و تمام شدنی نیست” و ما همچنان ایستاده ایم.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود: اینهایی که به‌دنبال آشتی با جنایتکاران کودک‌کش، قاتلین زنان و مردان و به دنبال پرورش‌دهندگان و مزدوران جانی قرن ۲۱ یعنی تکفیری‌ها هستند واقعا نمی‌دانند آمریکا داعش را خلق و فرانسه حمایت کرد، چطور می‌روید سمت آنها و پیمان می‌بندید؟انگلستان داعش را حمایت می‌کند چطور سر و سری دارید با این ظالمان تاریخ؟

بابایی با اشاره به حقوق‌ها و رانت‌های مفسده انگیز گفت: جنگ ما جنگ فقر و غنا بود، آن کسانی که شکم‌هاشان را با مال بیت‌المال به حرام پر کردند بدانند در جبهه حق نیستند الا این که برگردند .

وی تصریح کرد: اگر زبیر هم باشد می‌شود جهنمی، ما در این انقلاب زبیر داریم، زبیرانی داریم که دیروز یار امام بودند امروز تلیاردر، اشراف و در لباس مدافع انقلاب دائم نیش می‌زنند، جنگ ما جنگ فقر و غنا بود و ما یا باید در جبهه حق بمانیم یا خدای نکرده جبهه باطل که فرمانده جبهه باطل شیطان است و امروز صدای اسلام خواهی برخی از مردم اروپا و آمریکا از جنگ ۸ ساله ماست.

این مسئول ادامه داد: بعضی‌ها آرزو دارند و فکر می‌کنند با مقداری لبخندزدن،دست دادن و فالوده خوردن دشمن دست از سرما بر می دارد، خیر این ساده‌اندیشی است، دشمن زمانی دست از سرما بر می دارد که ما قدرتمند باشیم در جنگ نظامی چون قوی هستیم دشمن با ما کاری ندارد اما در اقتصاد چون ضعیف هستیم دشمن ما را تحت فشار قرار می‌دهد در فرهنگی که بعضی از ماها وا دادیم و عقب‌نشینی کردیم از ارزش‌ها و اعتقاداتف دشمن به ما طمع دارد.

بابایی گفت: جنگ فقط برای هشت سال دفاع مقدس نبود جنگ برای الان، ده سال بعد و آینده هم هست و این‌ها پیوسته می‌جنگند تا بتوانند ما را تسلیم کنند تا اینکه ما دست از اسلام انقلابی و اسلام محمد(ص)، اسلام علوی اسلام حسینی برداریم .

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: شهدا به تکلیفشان عمل کردند و رفتند و ما باید ببینیم امروز چه وظیفه‌ای داریم، ما همیشه باید خودمان را در صحنه نبرد ببینیم، غافل نشویم نبرد حق و باطل همچنان وجود دارد،اگر اینطور باشی مقابل کدخدا دردتان نمی‌گیرد، بعضی‌ها بجای آن که خدا را ببینند می‌روند کدخدا را می‌بینند، محکم بایستید، باید جهاد کنیم در راه اعتلای کلمه توحید باشیم برای خنثی سازی آثار فساد .

سردار بابایی با اشاره به مغفول ماندن تذکر لسانی گفت: امروز باید در صحنه امر به معروف و نهی از منکر حضور جدی داشت اما با رعایت شرع و شان افراد، مقام معظم رهبری فرمودند با مهربانی بگویید و رد بشوید، بهترین معروف جهاد فرهنگی و اقتصادی است.

وی با اشاره به بیان و گفتار انقلابی رهبر معظم در سال های اخیر ادامه داد: یک سال و نیم است مقام معظم رهبری دارند به طلاب ، اساتید دانشگاهی و دانشجویان می گویند انقلابی باشید،مربی و الگوی ما ائمه، امام و مقام‌معظم رهبری هستند.

فرمانده سپاه کربلادر پایان گفت: عزیزان فتنه شناس باشید فتنه انحراف و فتنه ۸۸ فراموش نشود، آن چیزی را بگویید که ولی‌فقیه می‌گوید، روحیه انقلابی را همچنان حفظ کنید فنته همیشه وجود دارد و باید به کلام مبارک رهبر انقلاب توجه کنیم، امروز شهدا و رزمندگان ما در صحرای نبرد بیرون کشور دارند به ما می‌گویند ما از همه چیز گذشتیم شما هم از بعضی چیزها بگذرید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها