امام جمعه سرعین خطاب به سخنگوی دولت:

10 نفر در تبریز حقوق نجومی دریافت می کنند

در حالی سخنگوی دولت از وجود تنها ۳۰ مدیر خاطی خبر می دهد که بنده در آذربایجان شرقی 10 نفر را سراغ دارم که حقوق نجومی دریافت می کنند.
کد خبر: ۸۷۲۰۱۳۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، حجت الاسلام محمود اصغری در خطبه های نماز جمعه این هفته با انتقاد از سخنگوی دولت گفت:در حالی سخنگوی دولت از وجود تنها ۳۰ مدیر خاطی خبر می دهد که بنده در آذربایجان شرقی 10 نفر را سراغ دارم که حقوق نجومی دریافت می کنند.

امام جمعه سرعین با اشاره به 14 مرداد روز حقوق بشر اسلامی افزود:مسئولین باید همگام با رساله حقوق بشر امام سجاد (ع) گام بردارند و گرنه حقوق بشر جهانی که را در دنیا جنگ افروزی ها را شعله ور می کند را در کشور شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به روز دختر اظهار داشت:دین اسلام به عنوان برترین دین الهی در تمام سفارشات و تاکیدات خود رعایت اصل حجاب و عفاف را اصل اساسی و رکن رکین معرفی کرده است چرا که بیشترین زمینه‌ها و بستر‌های سلامت روحی و روانی در جامعه با حفظ این حکم عقلی و دینی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد:گرفتاری‌ که امروز دنیای غرب و جامعه بشری به آن دچار شده است ناشی از بی‌توجهی به خواست و مطالبه فطرت بشری است چرا که فطرت بیدار بشری گناه و معصیت را ناپسند اما رعایت حدود و حریم الهی را زیبا و در خور توجه معرفی می‌کند.

حجت الاسلام اصغری بی حجابی را جاهلیت مدرن دانست و گفت:والدین باید در مسئله حجاب فرزندان خود حساس باشند در واقع بی حجاب به صحنه جامعه آمدن همانند جاهلیت دوران اعراب قبل از پیامبر اکرم است که دختران را زنده به گور می کردند .

وی با اشاره به سالروز شهادتشیخ فضل‌الله نوریافزود:شیخ فضل‌الله نوری تربیت یافته مکتب عزت بود که چوبه دار را بر رفتن زیر بیرق کفر ترجیح داد.

ارسال نظرات