امام جمعه مشگین‌شهر در بازدید از میقات صالحین تاکید کرد

حلقات صالحین باید بیشتر با هدف کادرسازی فعالیت کند

اعضای حلقات صالحین آینده سازان این کشور هستند که در آینده باید در مسئولیت‌های مهم قرار می‌گیرند لذا کادر سازی از اهمیت بیشتری برخوردار است.
کد خبر: ۸۷۲۰۶۹۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، پیش از خطبه‌های نماز جمعه با حضور حلقات صالحین در مصلی امام خمینی (ره) همایش میقات با صالحین برگزار شد.

در این همایش که با حضور ده‌ها حلقه از محلات مختلف شهرستان در مصلی امام (ره) برگزار شده بود امام جمعه و سرمربی حلقات صالحین با حضور در حلقه های برتر صالحین از نحوه فعالیت حلقات صالحین بازدید کرده و از نزدیک با بسیجیان دیدار کردند و عملکرد سپاه شهرستان مشگین‌شهر را در اجرای هر چه بهتر این برنامه ارزشمند ارزیابی و بر ادامه این روند در سطح مساجد و پایگاه های مقاومت تاکید کرد.

امام جمعه و سرمربی شجره طیبه صالحین شهرستان مشگین‌شهر در این بازدید گفت: جوانان حاضر در این حلقات آینده‌سازان این کشور هستند که باید به نحو احسن در تربیت انان تلاش شود چرا که در آینده نه چندان دور آنان در مسئولیت‌های مختلف قرار می‌گیرند لذا باید بیشتر بر روی کادر سازی آنان کار کرد تا در آینده مسئولیت‌های نمحوله را به نحو احسن مدیریت کنند.

سرهنگ پاسدار محمدپورمند فرمانده سپاه مشگین‌شهر در این بازدید گفت: 100 ها حلقه در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان مشگین‌شهر فعال هستند و در حال فعالیت هستند.

وی افزود: در این حلقه ها که برادران و خواهران بسیجی حضور دارند شرکت کنندگان به بیان مسایل سیاسی، فرهنگی، احکام و ... می‌پردازند.

 
 
 

ارسال نظرات