با حضورمعاون اجرایی سپاه الغدیر یزد:

مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، برگزار شد

سرهنگ استادی در این مراسم گفت: فرمانده ناحیه ابرکوه جزء سرآمدها و ممتازان استان بود و عملکرد ایشان برای مجموعه سپاه الغدیر یک سند افتخار است.
کد خبر: ۸۷۲۰۹۴۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با حضور ائمه جمعه ابرکوه و مهردشت، فرماندار بخشداران رؤسای ادارات فرماندهی نیروی انتظامی، جمعی از طلاب و روحانیون و فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان اقشار مختلف برگزار شد.

سرهنگ استادی معاون اجرایی سپاه الغدیر یزد، در این مراسم با بیان اینکه ابرکوه خطه حاصلخیزی در ارائه نیروهای ارزشمند به انقلاب است افزود: فرمانده ناحیه ابرکوه جزء سرآمدها و ممتازان استان بود و عملکرد ایشان برای مجموعه سپاه الغدیر یک سند افتخار است.

وی افزود: سپاه و بسیج دو واژه مقدسی است که مولود انقلاب می باشد و عملکرد آن در سی و چند ساله گذشته مشهود است. از شاخصه های این دو مجموعه ولایی بودن و اطاعت از رهبری است، که باعث پررنگ شدن نقش سپاه در همه عرصه ها می باشد.

استادی با اشاره به نمونه های قدرت سپاه و بسیج تصریح کرد: عملکرد نیروهای بسیج و سپاه را حتی می توان در خارج از مرزهای کشور همچون سوریه و عراق مشاهده کرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: زمانی اسرائیل اراده می کرد و بخشی از سرزمین های اسلامی را از بدنه کشورها جدا می نمود؛ اما اکنون چه شده است که دور خود دیوار می کشد و در جنگ های 8، 22، 30 روزه و موارد دیگر شکست می خورد؟!

وی تاکید کرد: قدرت و عزت ایران تنها به داشتن تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی نیست، بلکه علت آن، منابع انسانی دین مدار و متعهد می باشند و این پدیده ای است که انقلاب اسلامی به آن توجه ویژه کرد.

استادی خاطر نشان کرد: گر امروز سپاه و بسیج نقش های پررنگی ایفا می کنند به جهت توجه به نیروی انسانی است. لذا اگر بخواهیم کشور از مشکلات موجود، برون رفت داشته باشد، باید به این منابع توجه کنیم؛ در غیر اینصورت اگر صرف مسائل مادی باشد، نتیجه ای نخواهیم گرفت.

معاون اجرایی سپاه الغدیر یزد در پایان گفت: از افتخار ما این است که سرباز ولایت و پیرو خط رهبری و اسلام ناب محمدی هستیم.

سیف اله ابراهیمی فرمانده سابق سپاه ابرکوه در ادامه مراسم اظهار کرد: عملکرد ما در مقابل ایثارگری های شهدا هیچ است .

وی تاکید کرد: فعالیت هایی را که در شهرستان انجام شده است، مدیون تمام بسیجیان هستم و خوشحالم که توانستم به مدت چند سال به مردم ابرکوه خدمت کنم.

ابراهیمی ضمن اشاره به کسب رتبه های برتر در استان، افزود: در مراسم تودیع و معارفه رسم است که از عملکرد صحبت کنیم، اما اگر عملکردی هم باشد در مقابل ایثارگری های شهدا هیچ است.

علی فاتحی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در خصوص برنامه های آینده خود گفت: فعالیت هایی که باید انجام شود، ابتدا قصه انقلاب است که نباید فراموش کنیم که حضرت امام(ره) بدون پشتیبانی، قیام را شروع و به نتیجه رساند و یک یک سنگرهای دنیا را فتح کرد.

دوم اینکه امام مکررا در خصوص نوکری رژیم صهیونیستی تذکر داد. از اردیبهشت سال 27 امام موضع گرفت. چرا که قیام امام جهانی بود و فکر تسخیر جهان غربت زده از کج فهمی ها را داشت.

نکته سوم اندیشه های امام راحل و مقام معظم رهبری است که متاسفانه شاید دارد به غلفت سپرده می شود. این اندیشه ها باید در بدنه سپاه و بعد هم در بین مردم نشر و توسعه یابد. این نباشد که دیگران بیشتر از خود ما، از داشته هایمان استفاده کنند.


ارسال نظرات