سردار سلیمانی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

محرومیت زدایی یکی از اهداف برگزاری اردوهای جهادی

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج با بیان اینکه اردوهای جهادی یک فرهنگ است، گفت: محرومیت زدایی، یکی از اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۳۵
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱
سردار سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه اردوهای جهادی یک فرهنگ است که توسط جوانان پرنشاط و با انگیزه باعث تزریق امید و شادابی به مناطق محروم می شود، گفت: تردیدی نداریم جوانانی که آستین بالا می زنند و دستشان به بیل و کلنگ برای ساخت و ساز آبادانی و رفع محرومیت از مردم بی بضاعت آشنا می شود دیگر دچار چالش های فرهنگی نخواهند شد و این کاری است که دفاع مقدس برای جوانان نسل گذشته انجام داد.

وی ادامه داد:این مردم محروم و البته اقشار کم بضاعت تر هستند که بیش از همه پای کار انقلاب ایستاده اند و این وظیفه ماست که توجه ویژه ای به این مردم محروم در مناطق دور افتاده داشته باشیم که این کار را امروز جوانان ما خودجوش و علاقه مندانه انجام می دهند.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری بسیج با اشاره به اعزام اکیپ های پزشکی در اردوهای جهادی افزود: یکی از زیبا ترین صحنه های اردوهای جهادی همین خدمات پزشکی است که حقیقتا وقتی دردی از مردم مستضعف در مناطق دور افتاده رفع و رجوع می شود، زیبا و خوشحال کننده است.

سردار سلیمانی در پایان با بیان اینکه محرومیت زدایی، یکی از اهداف برگزاری اردوهای جهادی است، تاکید کرد: روز به روز باید اردوهای جهادی در سراسر کشور گسترده تر شود و این کار نیاز به همدلی و همگامی مسئولان دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار