مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال خبر داد:

تشییع پیکر مطهر اولین شهید مدافع حرم خلخال

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال گفت: فرید کاویانی لرد، از رزمندگان جبهه مقاومت در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و در درگیری با گروههای تکفیری به شهادت رسیده است و امروز در زادگاهش تدفین می شود
کد خبر: ۸۷۲۱۲۳۴
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال در گفتگو با خبرگزاری بسیج خلخال، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با رشادت و ایثار خود همواره ثابت نموده اند که ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند و عشق به رهبری و پشتیبانی خود از ولی فقیه را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام عزیزاله عابدی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم زمینه ساز نابودی دشمنان اسلام و حاکمیت ارزش های الهی هستند و این شهدا با حضور پرصلابت و آگاهانه خود موجب شکست اهداف پلید و زشت دشمنان اسلام در منطقه شده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال افزود: مردم ولایت مدار خلخال با حضور معنوی و فرهنگی خود که در تشییع پیکر پاک و مطهر شهید دوران 8 سال دفاع مقدس شهید سید ناصر ناصری را به نمایش گذاشتند که امروز نیز با حضور مجدد خود با تشییع اولین شهید مدافع حرم فرید کاویانی لرد عشق به رهبری و آرمانهای انقلاب اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

وی بیان داشت: شهید فرید کاویانی از شهدای جبهه مقاومت بود که در سال 1356 در روستای لرد شاهرود از توابع خلخال چشم به جهان گشود و در یک خانواده مذهبی که با دسترنج پدر زحمتکش و کارگر رشد و تربیت یافت و در طول زندگی خود همواره اهل مسجد و منبر بود و بعنوان بسیجی در پایگاه شهید نباتی لرد حضور فعال و چشمگیری داشت و از ایشان 3 فرزند، 2 پسر و یک دختر به یادگار مانده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی خلخال تصریح کرد: مراسم استقبال از پیکر پاک و مطهر اولین شهید مدافع حرم اهل بیت (ع) خلخال ساعت 10 صبح امروز از ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال، از مسیر بلوار 17 شهریور، میدان جانبازان با حضور مردم همیشه در صحنه این شهر تسییع و به زادگاهش انتقال داده خواهد شد و در طول مسیر مورد استقبال اهالی ولایت مدار روستاهای شاهرود واقع شده و سرانجام در زادگاهش، روستای لرد خاکسپاری خواهد شد.

عابدی گفت: بسیجی شهید فرید کاویانی لرد به صورت داوطلبانه و خود جوش برای مبارزه با گروههای تکفیری به سوریه اعزام شده بود که دیروز عصر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در فرودگاه اردبیل به صورت رسمی تشییع و پیکر مطهر این شهید به خلخال اعزام شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خلخال اظهار داشت: حضور معنوی و فرهنگی مردم خلخال در تشییع اولین شهید مدافع حرم و دعا به رزمندگان اسلام و مدافعین حرم که همواره با حضور مقتدرانه خود امنیت را به گونه ایی در کشور فراهم نموده اند که در آسایش و آرامش کامل زندگی می کنیم و ضمن پیروی از اهداف شهدا که همان پیروی از ولی فقیه بوده که در راستای آرمانهای انقلاب اسلامی و مبارزه جدی با مستکبران و منافقین می باشد.

ارسال نظرات