مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی لرستان:

ایجاد موزه ی تمبر چهره های فرهنگی و هنری لرستان

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی لرستان گفت: موزه ی تمبر چهره های شاخص فرهنگی و هنری لرستان ایجاد می شود .
کد خبر: ۸۷۲۱۳۹۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت الاسلام حمید رضا حنان در دیدار با سلیمانی ، مدیر کل پست استان ، خواستار عقد تفاهم نامه های همکاری بین این دو اداره کل شد و گفت : ایجاد موزه ی تمبر چهره های شاخص فرهنگی و هنری استان ، می تواند یک کار ماندگار برای معرفی این شخصیت ها به نسل های آینده باشد .

حنان اضافه کرد : با توجه به نزدیکی زمان برگزاری "هفته ی فرهنگی اقتصادی لرستان" ، مکاتبات و همکاری های لازم در جهت رونمایی از تمبر یادبود این هفته بین دو اداره کل صورت خواهد پذیرفت .

سلیمانی ، مدیر کل پست استان لرستان نیز در این دیدار به تشریح برخی خدمات این اداره کل پرداخت و گفت : استفاده از سرویس کارت پستال الکترونیکی توسط ارگان ها و نهاد های مختلف در همایش ها ، مناسبت ها و جشنواره ها ، یکی از خدماتی است که به تازگی در استان صورت می پذیرد و می تواند ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه ، کیفیت را نیز بهتر کند .

سلیمانی ابراز داشت : معرفی خدمات فرهنگی بر روی قبوض پستی و ارسال بسته های فرهنگی به داخل و خارج از استان از دیگر اقداماتی خواهد بود که اداره کل پست استان می تواند در قالب تفاهم نامه ی همکاری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام دهد .

انتهای پیام/ف
ارسال نظرات