معاون استاندار اردبیل:

کاغذ بازی اداری در مسیر سرمایه گذاران حذف شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با بیان اینکه بروکراسی و کاغذ بازی ادارای باعث دلسردی سرمایه گذاران می شود بر لزوم حذف این نوع بروکراسی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۲۱۴۲۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرک صنعتی آرتاپلاست نمین افزود: در این زمینه نیاز است نهایت هماهنگی و همسویی در بین ادارات و نهادهای مختلف دولتی برای خدمات رسانی به سرمایه گذاران انجام شود.

اقبال عباسی اظهار کرد: تمام زیرساخت ها و موارد مورد نیاز برای حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و استقرار واحدهای صنعتی در استان باید فراهم شود و در این راه قصور و کوتاهی هیچ اداره ای قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل همچنین با اشاره به اینکه بودجه های دولتی برای اتمام و یا راه اندازی پروژه های اقتصادی و اشتغال زا بسیار محدود است بیان کرد: فراهم کردن بستر برای ترغیب و حضور بیشتر سرمایه گذاران در استان موجب توسعه صنعتی و افزایش فرصت های شغلی برای افراد جویای کار می شود.

فرماندار نمین هم در این جلسه گفت: بخش خصوصی بازوی اقتصاد مقاومتی است.

فرهاد عبدالعلی پور افزود: استفاده از سرمایه گذاران و بخش خصوصی میانبری مهم در دستیابی به اهداف کلان اقتصادی و اشتغالی است و این امر به نوبه خود بسط عدالت اجتماعی و توسعه یکپارچه و متوازن را به دنبال خواهد داشت.

ارسال نظرات