استاندار اردبیل در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان اردبیل:

بحث اقتصاد مقاومتی را باید جدی گرفت

طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، متأسفانه با وجود تأکید بر ضرورت ممنوعیت واردات کالاهای دارای مشابه داخلی، بازارها پر از کالاهای خارجی است و بر همین اساس تولید داخلی در فشار قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۷۲۱۵۱۲
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، استاندار اردبیل در گفتگوی کوتاه خود با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان در خصوص مسائل مورد تاکید مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته اظهار داشت: اصلی ترین فرمایشات مقام معظم رهبری به زائران 6 استان، از جمله استان اردبیل در دیدار روز گذشته، تمرکز بر روی اقتصاد مقاومتی و تولیدات داخلی بود.

دکتر مجید خدابخش تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای ( مدظله العالی) در سخنرانی های خود چندین محور را مطرح کردند که مهم ترین آن، بحث اقتصاد مقاومتی، و متکی شدن به تولیدات داخلی بود که در این خصوص با تمرکز بر روی جوانان ایران اسلامی، می توانیم مملکت را به استقلال اقتصادی برسانیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، متأسفانه با وجود تأکید بر ضرورت ممنوعیت واردات کالاهای دارای مشابه داخلی، بازارها پر از کالاهای خارجی است و بر همین اساس تولید داخلی در فشار قرار می گیرد.

وی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله برجام نیز افزود: طبق پیام رهبری، امریکا نقض عهد می کند و با زبان چرب و نرم خود، به مانع تراشی و تخریب روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها مشغول است که در این خصوص باید هوشیار بود.

دکتر خدابخش خاطر نشان کرد: حضرت آیت الله خامنه ای، جوانان و فرهیختگان کشور را به تأمل در سیاستهای کشور در قبال امریکا دعوت کردند و گفتند این سیاستها براساس تجربه، شناخت دشمن، شناخت واقعی اوضاع کشور و منطقه و جهان، شکل گرفته است.

وی در پایان از دیگر تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری چنین یاد کرد و گفت: دشمن موانعی بر سر راه ایجاد می کند که می توان با عقل و تدبیر این موانع را برطرف کرد اما در هیچ شرایطی نباید به آنان اطمینان کرد.

سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات