واکنش پروانه معصومی به پوشش نامناسب بازیگران در گفتگو با «بسیج»:

هنرمندان خودشان در مورد پوشش هایشان قضاوت کنند

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خود هر فردی به نظر من بهتر از هر کس دیگری می تواند پوشش خود را قضاوت کند و خوب است که هنرمندان هم این کار را انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۲۱۸۶۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
پروانه معصومی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج در مورد پوشش نامناسب برخی از هنرمندان در جشن سینمایی حافظ گفت: من در آنجا  نبودم ولی در هر صورت یک خانم بازیگر اگر غیر متعارف بپوشد شدیدا به چشم می آید به دلیل اینکه الگوی بقیه است، پوشش های نامناسب برخی از بازیگران و هنرمندان ارزش کار هنری آنها را هم کم می کند و فعالیت و زحمات آنها را هم تحت الشعاع قرار می دهد.

وی افزود: خود من به عنوان یک خانم بازیگر یک مدل مانتو دارم که همیشه سفارش می دهم برایم دوخته شود به دلیل اینکه پارچه زیاد مصرف می کند و برای مانتو فروش ها صرف نمی کند، مانتویی که من می پوشم از بالا کلوش است و اکثرا هم رنگ مشکی است چرا که کمتر به چشم می خورد و همیشه یک روسری معمولی سر می کنم.

معصومی اظهار داشت: یک خانم بازیگر که مثلا در فیلم و سریالی در مورد ایام محرم و روز عاشورا بازی می کند و پوشش کامل و دینداری را به مخاطب نشان می دهد، بعد همین بازیگر در جای دیگر مثلا در یک برنامه تلویزیونی با پوششی حضور می یابد که خیلی مناسب نیست و این توی ذوق بیننده می زند.

بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: به هر حال من تصور می کنم که خانم هایی که الگو هستند باید بیشتر مراقب پوشش خود باشند، البته شاید کمی برایشان مشکل باشد چرا که در هر صورت در جامعه هنری چشم و هم چشمی و رقابت هست، ولی کمی هم باید خودمان قاضی خودمان باشیم تا دیگران به ما نگویند. خود هر فردی به نظر من بهتر از هر کس دیگری می تواند پوشش خود را قضاوت کند و خوب است که هنرمندان هم این کار را انجام دهند.

معصومی تاکید کرد: این پوشش های دوگانه هنرمندان که در فیلم ها یک نوع پوشش دارند و در جامعه به شکل کاملا متفاوت ظاهر می شوند اثر خیلی بدی بر روی جوانان و جامعه می گذارد و مردم همه چیز را و حتی دینداری را هم بازی فرض می کنند، دینداری و مسلمان بودن برای آنها یک بازیچه تلقی می شود.

بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: آدم ها باید خودشان به گونه ای رفتار کنند که کسی به آنها امر و نهی نکند چرا که این مسئله انسان را حقیر و کوچک می کند، بازیگران خودشان باید یک سری مسائل را در پوشش و رفتارشان رعایت کنند تا زحمت های جامعه هنری هم زیر سوال نرود.

ارسال نظرات