خبرهای داغ:

نخستین مؤسسه بیماری های خاص و پیوند اعضا در هندیجان راه اندازی شد

رییس هیأت مؤسسه بیماری های خاص و پیوند اعضای هندیجان گفت:در راستای خدمت رسانی برای در مان بیماری های خاص با همکاری فرماندارو رییس اداره شبکه بهداشت و درمان وبا مشارکت جمعی از خیرین هندیجان و استان نخستین مؤسسه بیماری های خاص و پیونداعضا درهندیجان راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۴۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
دکتر شاهرخ درویشی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:با توجه به نیاز بیماران خاص شهرستان این مؤسسه راه اندازی شده که تمام خدمات درمانی و دارویی و ویزیت در محل در مانگاه  شماره ۱هندیجان جنوبی بصورت رایگان انجام می گیرد.

وی افزود:طبق بررسی و تحقیقات بیش از ۵۰۰نفر بیماری های خاص در هندیجان شناسایی شده اند که درمان این بیماران در هندیجان انجام خواهد گرفت.

وی بابیان شرکت این بیماران در برنامه ورزشی برای بالا بردن خود باوری  جسمی و روحی گفت: با برنامه ریزی بیماران خاص هندیجان در رشته های  ورزشی شامل شطرنج ،تنیس روی میز ،تیراندازی ،دو میدانی ،دارت ،فوتبال و والیبال تقسیم ودر مسابقات کشوری و استانی وشهرستانی برای  بیماران خاص  خواهر وبرادربرگزار خواهد شد.

درویشی رییس هیأت مؤسسه بیماری های خاص و پیوند اعضای هندیجان عنوان کرد:بیماران خاص که بصورت رایگان تحت درمان و  مراقبت های بهداشتی قرار می گیرند  شامل تالاسمی ، MS، دیابت ،هموفیلی،دیالیزی و انواع سرطانی است.

وی بااشاره به خدمات رسانی به بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) در هندیجان بیان کرد:در رزمایش ها و فراخوانی های گردانی با گردان عملیاتی امام رضا(ع)  و بسیجیان هندیجان همکاری و کمک رسانی در درمان انجام می گیرد.

خبرنگار بسیج در هندیجان محمدرضا شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها