خبرهای داغ:

خوزستان فردا؛ شرجی و گرما و گرد و غبار

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش بینی وقوع شرجی بیش از 95 درصد در استان و دمای 49 درجه سانتی گراد در اهواز، آبادان، شوش و دزفول خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۵۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
کوروش بهادری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، اظهار کرد: دمای هوا فردا چهارشنبه (13 مردادماه) در اهواز، آبادان، شوش و دزفول به 49 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید. دمای هوای اهواز در روز گذشته نیز 49 درجه سانتی گراد بوده است.

وی افزود: ‌همچنین فردا شاهد پدیده شرجی در استان خواهیم بود و میزان رطوبت در برخی شهرستان‌های ساحلی به فراتر از 95 درصد خواهد رسید.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد:‌ به دلیل میزان رطوبت بالا، دمای احساس بیشتر از دمای اعلام شده خواهد بود. همچنین بالا بودن میزان رطوبت نسبی، افت فشار برق را افزایش خواهد داد و به سیستم برق رسانی فشار خواهد آورد.

بهادری با اشاره به احتمال بروز گرد و غبار تصریح کرد:‌ همچنین فردا با توجه به وزش باد، احتمال بروز گرد و غبار در برخی مناطق استان به ویژه نوار مرزی وجود دارد.

وی گفت:‌ در شبانه روز گذشته آبادان با 50 درجه سانتی‌گراد و ایذه، باغملک و دهدز با 22 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند. همچنین تغییرات دمای هوای امروز اهواز بین 49 و 32 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها