برگزاری ستاد بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور در زنجان

ستاد بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور با حضور مدیر کل و معاونان بنیاد استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۱۹۵۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جلسه بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور به مناسبت 26 مرداد ماه مصادف با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور اسلامی در زنجان با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در این جلسه با اشاره به اینکه آزادگان ادامه دهنده راه شهدا و امام امت هستند، گفت: برکاتی که شهدا و آزادگان در جامعه ایجاد کردند پایان‌ناپذیر است از این‌رو باید در صدد این باشیم که برنامه‌های متنوعی برای این روز ارزشمند اجرا کنیم.

کاظمی با تاکید بر اینکه آزادگان سرافرازند، افزود: رزمندگان و شهدا با خدای خود معامله کردند و کاری با امورات دنیوی نداشتند به همین دلیل امروز سربلندی را سهم کشور و خانواده خود کرده‌اند.

همچنین در ادامه علی بیات معاون فرهنگی و امور اجتماعی نیز به شرح برخی از برنامه‌ها پرداخته و از اعضای حاضر در جلسه درخواست کرد تا پیشنهادات و نظرات خود را برای پربار شدن برنامه‌های قابل اجرا بیان کنند.

گفتنی است،در این جلسه مقرر شد به مناسبت 26 مرداد ماه برنامه‌هایی چون دیدار با آزادگان، عیادت از آزادگان بستری در بیمارستان، سخنرانی در ستادهای نماز جمعه، خاطره‌گویی جانبازان، برگزاری جشن به مناسبت اعیاد پیش‌رو، برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری یادواره شهدا، اجرای نمایش‌های خیابانی و دیگر موارد به اجرا درآید.

ارسال نظرات