عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «بسیج»:

کلام مقام معظم رهبری قاچاق و قاچاقچیان را آتش زد

جهانبخش محبی‎نیا گفت: کالاهای قاچاق به قدری فاقد ارزش و اعتبار است که آنها را باید آتش زد و نظاره گر سوختن و خاکستر شدن کالای قاچاق باید بود .
کد خبر: ۸۷۲۱۹۹۱
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

جهانبخش محبی نیا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاکید بی سابقه رهبر معظم انقلاب مبنی بر آتش زدن کالاهای قاچاق اظهار داشت: نگاه آقا در جهت شناساندن رشته عمل قبیحانه و مذموم کالای قاچاق را نشان می دهد و این یک کلام ماندگاری است که به منزله آتش فشانی است که می‌تواند در دهه های آتی مسیر را برای ما روشن کند.

وی با بیان اینکه رهبری معظم عزم و اراده ملی و نظام در بی ارزشی کالای قاچاق جلوه دادن افزود: کلام مقام معظم رهبری قاچاق و قاچاقچیان را آتش زد. مراد ایشان  سوزاندن خودروهای گران قیمت قاچاق اعم از بی ام و بنز نیست که مسوولان بنزین بزنند و آتش بزنند بلکه می‌خواهند به نوعی عزم و اراده ملی نظام و کارگزاران نظام را به نمایش بگذارند.

محبی‌نیا در ادامه بیان داشت:  مسوولین مبارزه با قاچاق ، دولتی‎ها و تمام کارگزاران حتی خود مردم با کلام رهبری معظم متوجه شدند که کالاهای قاچاق به قدری فاقد ارزش و اعتبار است که آنها را باید آتش زد و نظاره گر سوختن و خاکستر شدن کالای قاچاق باید بود.

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خاطر نشان کرد:البته بعضی کالاهای قاچاق وجود دارد که به طور جدی بنزین روی کالای قاچاق ریخته شود و به خاکستر تبدیل کرد.

وی در خاتمه افزود: باید همت، اراده و استواری خودمان را در مبارزه با کالای قاچاق و عدم مصرف به نمایش بگذاریم که هیچ کالای خارجی بدون چارچوب، ضوابط  قانونی و رویکرد اقتصاد مقاومتی وارد گمرکات کشورمان نشود و نباید اجازه دهیم کالاهای قاچاق در بازارها و خانه‎هایمان تاخت و تاز داشته باشند.

ارسال نظرات