عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با «بسیج»:

مدیران نباید حتی یک لکه سیاه در کارنامه‌شان باشد

جهانبخش محبی‌نیا در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه رد صلاحیت مسوولیتی آقای صفدر حسینی را تایید می‌کنید بیان داشت: لخت و عریان به میدان جنگ نمی توان رفت شاید به صلاح نباشد.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۱۷
|
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

جهانبخش محبی نیا عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برداشت و بگذار آقای صفدر حسینی در صندوق ملی توسط آقای نوبخت اظهار داشت: افرادی که به سمت‎های کلان و مهم مالی منصوب می‎شوند باید افرادی باشند که در حوزه مالی شایستگی داشته باشند و دارای صلاحیت در حوزه مالی باشند.

وی با بیان اینکه خائنان بیت‌المال نباید مسوولیت مهم اقتصادی را در مالکیت خود بگیرند افزود: انتصاب افراد بر مبنای پاکی در حوزه مسائل مالی مهم است نباید لکه سیاهی در پرونده آنها اعم از چپاول بیت المال وجود داشته باشد.

محبی‌نیا بیان داشت: نظام اسلامی کشورمان طبیعتا نیازمند افرادی است که از سلامت لازم برای امانتداری مسوولیت بهره مند باشند، تخصص و ارتباطات کاری را به شکلی سالم منوط و وابسته هم بدانند و نه تنها پاک سرشتی در احراز مسوولیت را به اثبات رسانده باشند بلکه به درجه ثبوبیت احراز مسوولیت هم رسیده باشد چنین افرادی برای اقتصاد و کارگزاری در بخش های متفاوت به درد نظام می‎خورند.

ارسال نظرات