امام جمعه نمین:

توسعه کشور، با توجه به منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری صورت می گیرد

باید از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری بهترین بهره را برده و با تحقق این فرمایش‌ها بتوانیم در مسیر توسعه و تعالی کشور و منطقه گام برداریم.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۵۲
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نمین، حجت‌الاسلام صفر یوسف‌زاده در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین اظهار داشت: با تکیه بر نیرو و توان مردمی و نیروی انسانی غنی که در کشور وجود دارد می‌توان مشکلات اقتصادی موجود در جامعه را رفع کرد و باید از این نیرو در کنار مواهب خدادادی غنی در این راستا بهره برد.

وی با اشاره به دیدار جمعی از مردم استان اردبیل با مقام معظم رهبری بیان کرد: باید از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری بهترین بهره را برده و با تحقق این فرمایش‌ها بتوانیم در مسیر توسعه و تعالی کشور و منطقه گام برداریم.

امام جمعه نمین حرکت جهادی مسئولان و مدیریت انقلابی را از مهمترین نیازهای کشور دانست و افزود: باید با عزم ملی و اراده‌ای راستین و ایمان و عشق به خدمات به مردم که از نشانه‌های بارز مدیریت انقلابی و جهادی به شمار می‌رود به مردم خدمت کرده و در مسیر حل مشکلات و توسعه کشور حرکت کنیم.

یوسف‌زاده با تاکید بر تبدیل فرهنگ استکبارستیزی به فرهنگ عامه در جامعه تصریح کرد:‌ باید استکبارستیزی به عنوان فرهنگ جمعی و فردی در جامعه توسعه و ترویج شود چرا که این امر ماهیت اصلی و مهم انقلاب اسلامی و مانع از استحاله فرهنگی می‌شود.

ارسال نظرات