عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با «بسیج»:

نوبخت برای صفدر حسینی، اظهار نظر شخصی کرده است

سلام امینی گفت: آقای نوبخت از منظر خودش برای آقای صفدر حسینی ابراز عقیده کرده است.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۳۴
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

سلام امینی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه آقای نوبخت، رییس سابق صندوق توسعه ملی را از جمله ذخایر ملت دانستند  سوال این است اگر آقای صفدر حسینی امانتدار خوبی بوده رسوایی فیش نجومی به بار نمی‎آمد و از منصب مدیریتی برداشته نمی‎شد اظهار داشت: آقای نوبخت از منظر خودش برای آقای صفدر حسینی ابراز عقیده کرده است.

امینی بیان داشت:ما در کشوری زندگی می کنیم که عده‎ای با یارانه 45 هزار و پانصد تومانی زندگی می‎کنند و عده‎ای هم با حقوق ماهیانه 240 میلیونی زندگی می‎کنند لذا  این تفاوت‎ها برای من نماینده مجلس هم که نماینده ملت محسوب می شوم قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه اختلاف یارانه بگیران و حقوق بگیران نجومی حداقل بیش از هزار برابر است افزود: بهرحال آقای نوبخت کی و کجا  این سخنان را مطرح کرده‎اند اطلاعی ندارم هر چه هست از منظر خودشان به قضیه نگاه کرده است .

امینی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر اینکه  جانشین آقای صفدر حسینی فاقد سوابق و مدارک مرتبط برای احراز مسوولیت صندوق توسعه ملی بوده است و چرا باید چنین اتفاقی را در یکی از مناصب مهم مالی شاهد باشیم بیان داشت: در مورد سابقه و تخصص آقای دوست حسینی اطلاعاتی ندارم و نمی‎توانم اظهار نظری داشته باشم.

ارسال نظرات