فرمانده حوزه مقاومت شهید رجایی سپاه ناحیه ماهنشان:

اردوهای جهادی در گرمای شدید تابستان ماهنشان

تیم جهادگر بسیجی ماهنشان در قالب اردوهای جهادی برای رفع محرومیت زدایی این بار راهی روستای ایلی بلاغ شدند.
کد خبر: ۸۷۲۲۱۴۳
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده حوزه مقاومت شهید رجایی سپاه ناحیه ماهنشان در حاشیه اردوهای جهادی گفت: تیم 25 نفری جهادگران بسیجی در قالب اردوهای جهادی برای کمک به همنوعان و رفع محرومیت زدایی به مدت هفت روز راهی روستای ایلی بلاغی شدند.

محمد رضا حیدری افزود: بسیجیانی که در این اردو فعالیت می کنند از اعضای حلقات صالحین هستند که به صورت داوطلبانه برای رفع محرومیت زدایی و کمک به هم نوعان خود حضور به هم رساندند.

وی با بیان اینکه اردوهای جهادی با هدف رضایت خداوند، خودسازی و خدمت رسانی در سراسر کشور انجام می شود، اظهار داشت: بسیج در کنار سایر نهادهای انقلابی همواره در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در مباحث مدیریت جهادی، روحیه انقلابی، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل پیشگام بوده و در هر میدانی که کشور نیاز داشته باشد وارد می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید رجایی سپاه ناحیه ماهنشان در پایان خاطر نشان ساخت: بسیجیان با گوش دادن به فرامین و منویات مقام معظم رهبری در راستای محرومیت زدایی با اقدام و عمل خود یک باب منزل خانواده ی نیازمندی را در روستای ایلی بلاغ می سازند تا خود ساخته شوند که این شعار بسیجیان ماهنشانی در اردوهای جهادی است.

ارسال نظرات