بیانیه بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خطاب به آقای رئیس جمهور؛

ملت انقلابی، کجا شعار تو خالی داده اند؟

برجام توخالی است یا شعارهای ملتی که امروز آمریکا را در چشم ملت‌های جهان تحقیر کرده است؟
کد خبر: ۸۷۲۲۲۶۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

ملت ما به برکت اسلام و انقلاب و ایستادگی جلوی آمریکا و دادن هزاران شهید عزتمند شد، نه برجام آقای رئیس جمهور!

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری با انتشار بیانیه ، تأکید کرد:

آقای رئیس‌جمهور!

برجام توخالی است یا شعارهای ملتی که امروز آمریکا را در چشم ملت‌های جهان تحقیر کرده است؟

در شرایطی که نظام سلطه به سردمداری آمریکای جنایتکار و انگلیس خبیث از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام عزیز بهره جسته و با شکل‌دهی به اسلام کاریکاتوری همچون طالبان و تفکرات تکفیری تلاش کرده و می‌کنند که اسلام را در چشم ملت‌های جهان تحقیر کنند و در شرایطی که برخی از دولت‌های عربی منطقه با پشت کردن به آرمان‌های ملت‌های خود دست دوستی به‌سوی نظام سلطه و رژیم غاصب اسرائیل دراز کرده‌اند انقلاب بزرگ اسلامی ایران با طرح آرمان‌های الهی خود در قالب شعارهای پرمغز و اثربخش و جهت دهنده خود این نظام خباثت آلود سلطه را بی‌آبرو نموده و جریان مقاومت در منطقه و جهان به تاسی از عطر الهی انقلاب اسلامی هرروز مقتدر تر و بالنده تر می شود و جوان های بیدار ملت های مختلف از آمریکای لاتین تا شاخ آفریقا و از آسیای میانه تا آسیای جنوب غربی پرچم پر افتخار ایستادگی و مقاومت را بر افراشته و شعار بلند مرگ بر آمریکا را در جهان طنین انداز کرده اند، چطور ممکن است ریاست جمهور این مملکت، شعار های عظیم ملت را تو خالی بنامد و با طرح خردورزی شعار های بلند انقلاب اسلامی را به تمسخر بگیرد، جای بسی تاسف است که رئیس جمهور به جای حل مشکلات عدیده این ملت و عمل به وعده ها و شعار های تو خالی خود هر روز به دنبال بهانه ای برای انحراف افکار عمومی و عدم موفقیت خود در حل مشکلات اقتصادی مردم می گردد.

لذا بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری چند سئوال جدی از رئیس جمهور محترم داشته و امید وار است با صراحت پاسخ های خود را جهت تنویر افکار عمومی دریافت نماید.

1. آقای رئیس جمهور! ملت ما 37 سال است شعار مرگ بر آمریکا را با تاسی از فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند: "آمریکا شیطان بزرگ است"، فریاد زده اند و امروز با نقض عهد آمریکا در برجام باور ملت ما نه تنها نسبت به این شعار کمتر نشده، بلکه افزون تر گردیده است . آیا منظور شما از شعار های تو خالی این شعار است؟

2. آقای رئیس جمهور! هر جا که ملت ما با عمل به باورهای دینی خود پای شعارهای انقلاب ایستاد و مسئولان به تاسی از ایستادگی ملت و احترام به ملت پای شعارها ایستادند انقلاب اسلامی توفنده تر پیش رفت. اما هر گاه مسئولان به طرح شعارهای تو خالی که هیچ تناسبی با عظمت انقلاب اسلامی و ملت نداشته پرداختند. هزینه های مضاعفی بر ملت تحمیل شد! آقای رئیس جمهور اذعان بفرمایید ملت انقلابی، کجا شعار تو خالی داده اند؟

3. آقای رئیس جمهور شعار دادید که صد روزه مشکلات اقتصادی ملت را حل می کنید! آیا این شعار توخالی است یا شعار ملتی که پای استقلال و عزت خود با وجود همه مشکلات ایستاده است؟

4. آقای رئیس جمهور شعار دادید که هم چرخ صنعت بچرخد و هم سانتریفیوژ! آیا این شعار تو خالی است یا شعار ملتی که برای چرخش چرخ های صنعت و سانتریفیوژ جوانان دانشمند خود را تقدیم کرده است؟

5. آقای رئیس جمهور شعار دادید که کشور از رکود خارج شد. آیا این شعار تو خالی است یا شعار ملتی که با وجود مشکلات فراوان اقتصادی باز هم شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند؟

6. آقای رئیس جمهور شعار دادید که برجام برای ملت ما عزت آورد! آیا توخالی تر از این شعار سراغ دارید؟ یک روز شعار می دهید که برجام آفتاب تابان است! یک روز شعار دادید که بلافاصله بعد از برجام همه ی تحریم ها برداشته می شود و امروز شعار دادید که برجام برای ما عزت آورد. آیا این شعار ها تو خالی نیست؟ ملت ما به برکت اسلام و انقلاب و ایستادگی جلوی آمریکا و دادن هزاران شهید عزتمند شد. نه برجام آقای رئیس جمهور!

7. آیا شعار مبارزه با فساد شما تو خالی است که امروز با بیرون زدن دم خروس و فیش های حقوقی نجومی مدیران شما بر همه آشکار شده، یا شعار مدافع حرمی که حقوق ششصد هزار تومانی خود را با دادن پنجاه هزار تومان هر ماهه به مقاومت تکمیل می کند .

آقای رئیس جمهور چرا به جای پرداختن جدی به حل مشکلات عدیده ی اقتصادی ملت همچون رکود، بی کاری فزاینده قشر تحصیل کرده، مسکن، ازدواج جوانان، و مشکلات عدیده ی زیست محیطی تلاش می کنید که احساس شادی کاذب از دستاورد های برجام را به مردم تحمیل کنید.

مُشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید.

آقای رئیس جمهور شش ماه از برجام گذشت یک سال دیگر از دولت شما باقی نیست نه این شش ماه فرصت کمی برای ملت 80 میلیونی بود و نه این یک سال فرصت کمی برای عمل شما به شعار های انقلابی ملت.

امید است رئیس جمهور محترم نوای شعار های خود را با شعار ملت انقلابی همساز کنند.

ارسال نظرات