همایش مسئولین و استادیاران بسیج رسانه برگزار شد

همایش مسئولین و استادیاران سازمان بسیج رسانه با افراد برجسته کشوری از تاریخ هفتم مرداد ماه سال جاری لغایت دهم مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۲۷۹
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱

به گزارش  خبرنگار بسیج رسانه،همایش مسئولین و استادیاران سازمان بسیج رسانه با حضور حجت الاسلام و المسلمین "دسمی"، حجت الاسلام و المسلمین "سرلک"، "سردار کاظمینی" ففرمانده سپاه تهران بزرگ،  دکتر "زاکانی"، "نصر پور"مدیر شبکه استانی خراسان رضوی، "وحید جلیلی"، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد، "مسعود بصیری" مسئول سازمان بسیج رسانه از تاریخ هفتم مرداد ماه سال جاری لغایت دهم مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین "سعید دسمی"معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم افتتاحیه همایش مسئولین و استادیاران سازمان بسیج رسانه که در مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: مسئولیت‌پذیری و هدایت انسان‌ها نیازمند توفیق است و هرکسی نمی‌تواند وارد این نقش شود ازاین‌رو کسانی که تحت ولایت الهی هستند می‌توانند این نقش را ایفا کنند.

معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور بابیان اینکه تنها بخشی از انسان‌ها لیاقت دارند که مجاهد فی سبیل الله باشند، گفت: انسان زمانی که در راه خدا انجام وظیفه می‌کند مجاهد تلقی می‌شود و زمانی که این کار را انجام ندهد دیگر به او مجاهد گفته نمی‌شود.

وی بیان کرد:بسیج رسانه به عنوان یک سازمان رسمی که می تواند به یک مرجع رسانه ای تبدیل شود باید در راستای اهداف نظام قدم برداشته و در این مسیر اهداف و اولویت های انقلاب و ارزش های انقلاب را دنبال کند.


معاون تعلیم و تربیت سازمان بسیج مستضعفین کشور با تأکید بر ایجاد انگیزه در مردم که وظیفه اصلی رسانه هاست، گفت: جذب مخاطب و هدایت افکار عمومی وظیفه اصلی رسانه هاست باید تا جایی که می توانند آگاه سازی کنند و به صورت شفاف مسائل بحرانی را برای مردم باز کنند تا خدایی ناکرده ذهن و افکار مردم درگیر اهدافی که دشمن درست می کند نشود.

 

در ادامه این همایش حجت الاسلام سرلک محقق و کارشناس مذهبی نیز بیان داشت: «به تعبیر روایات همه ما یاد گرفته ایم که در نزد آن کس که محزون است، اظهار شادی نکنیم. می دانیم که شادی ها عملا محنصر بر بگو و بخندها و انجام بعضی از کارها و رفتارهای شادمانی نیست. اصل شادی آن احساس انبساط درونی، احساس آرامش قلبی و احساس خود ارزشمندی است. این نوع شادی در اثر ارتباط  انسان با خداوند متعال و اهل بیت(ع) به وجود می آید. به قول حافظ که می گوید: «ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم  ای بی‌خبر زلذت شرب مدام ما»

 

وی در ادامه صحبتهایش افزود: «به فضل خداوند مردم ما، مردمی اصیل، نجیب و با فرهنگی هستند. این مردم همیشه در مسیر اهل بیت بوده اند و این نجابت را امسال هم خواهند داشت و شادهایشان را از نوع شادی هایی خواهند کرد که وقتی بیگانه(یعنی غریبه، یعنی کسی که این رابطه و رمز بین عاشق و معشوق را نمی داند.) به رفتارهای فردی و جمعی ما نگاه کرد، تصور باطلی نکند. مردم خودشان می دانند و واقف هستند که در سوگ حضرت زهرا(ع) چه باید بکنند.»  

 

حجت الاسلام سرلک درباره بهترین نوع سبک زندگی گفت: بهترین نوع زندگی مشی اهل بیت و آیات قرآنی است که خانواده ها به راحتی می توانند با تمسک به آنها از یک زندگی شاد، اسلامی و مطمعن بهره مند شوند.

 

لازم به ذکر است در این مراسم به صورت نمادین از کارت خبرنگاری شهید محمود ایل بیگی شهید شاخص سال 95 سازمان بسیج رسانه رونمایی شد و از خانواده محترم ایشان تجلیل به عمل آمد.

 

در مراسم اختتامیه این همایش از " حجت الاسلام پودات " استادیار  بسیج رسانه استان هرمزگان به عنوان استادیار نمونه، آقای "مصطفی هدایی" مسئول بسیج رسانه استان تهران به عنوان برترین استان برگزار کننده طرح ضیافت اندیشه سازمان بسیج رسانه و آقای "عادل نوروزیان" مسئول بسیج رسانه خوزستان به عنوان مدیر نمونه استانی تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات