رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس:

کارگاه تولید مرغ مادر نباید در هرمزگان تعطیل شود

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: نباید کارگاه تولید مرغ مادر در این استان که محور توسعه فعالیت‌های مرغداری است، تعطیل شود.
کد خبر: ۸۷۲۲۳۸۱
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسین هاشمی تختی ظهر امروز در بازدید از یک کارگاه تولید مرغ مادر در منطقه باغات شهرستان حاجی‌آباد اظهار کرد: شرایط ایجاد فضای کسب و کر به گونه‌ای است که باید از حضور بخش خصوصی در میدان سرمایه‌گذاری استقبال و حمایت کنیم.

وی افزود: در حوزه‌های بسیار مهمی نظیر دامداری در استان هرمزگان ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که اگر توجه کافی به آنها صورت گیرد، نه تنها نیاز استان تأمین می‌شود بلکه نیاز استان‌های همجوار را نیز تأمین می‌کند و بنابراین باید از حضور بخش خصوصی در این قبیل سرمایه‌گذاری‌ها حمایت کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس با بیان این که یکی از اهداف مهم اصل 44 قانون اساسی کشورمان ایجاد امکان ورود بخش خصوصی در عرصه تولیدات مختلف بخصوص تولیدات غیرنفتی است، خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی نام‌گذاری شده باید همت هر چه بیشتری از تولیدکنندگان بخصوص تولیدکنندگان محصولات پایه‌ای صورت گیرد تا دیگر بخش‌ها نیز به تحرک درآیند.

هاشمی تختی عنوان کرد: یکی از مصادیق عینی تحقق نام‌گذاری سال توسعه کارگاه‌ها و صنایع غیرنفتی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی است و در این زمینه رونق بخشی به حوزه کشاورزی و پرورش دام و طیور می‌تواند کمک بزرگی به اقتصاد مقاومتی و رفع وابستگی‌های کشور باشد.

وی با اشاره به علاقمندی و تمایل بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مهمی که با زندگی روستانشینان و رونق آن در ارتباط است، گفت: باید از این دست سرمایه‌گذاران با تمام توان حمایت کنیم تا مبادا کارگاه‌ها و واحدهای آنان دچار مشکل و تعطیلی شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلستبیین کرد: بیکاری معضلی بزرگ و بحرانی خطرناک برای هر جامعه است و باید در هر زمینه‌ای که می‌توانیم به کمک سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بشتابیم تا زمینه‌های اشتغال تقویت و رونق اقتصادی در جامعه ایجاد شود.

هاشمی تختی در پایان تشریح کرد: استان هرمزگان جاذبه‏‌های سرمایه‌گذاری مهمی دارد که هر کدام از آنها می‌تواند محور سرمایه‌گذاری‌های فراوان و اشتغال‌زایی انبوهی شود اما نیاز به برنامه‌ریزی و حمایت دارد و ما در مجلس شورای اسلامی در این زمینه آماده همکاری با سرمایه‌گذاران هستیم.

ارسال نظرات