خبرهای داغ:

نامگذاری ساختمان مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان به نام شهید اورک

در آئینی امروز ساختمان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان به نام شهید سیدمرتضی اورک نامگذاری گردید.
کد خبر: ۸۷۲۲۴۳۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرنگاربسیج از اهواز، شهید سیدمرتضی اورک از کارکنان پرتلاش و مخلص مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان در سال 1384 بر اثر بمب گذاری عوامل استکبار جهانی در اهواز به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

امام جمعه موقت اهواز در آئین رونمایی از نامگذاری ساختمان مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان که به تازگی با حضور نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افتتاح شد با تجلیل از شهدای عزیز این مرز و بوم اظهار کرد: ما با همه وجود به شهدا نیاز داریم و زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا از وظایف نسل جوان ما است.

آیت الله سیدابوالحسن حسن زاده با بیان اینکه ما همچنان بر سر آرمان ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی و شهدای والامقام هستیم افزود: شهدا مشعل فروزان مسیر طولانی پیشرفت و سعادت کشور هستند و در این مسیر و راه افتخار آمیز به مقابله با توطئه ها و دسایس دشمنان ادامه خواهیم داد.

وی با تصریح بر اینکه پایبندی به اهداف و آرمان های شهدا امام تکلیف شرعی و دینی است افزود: ما تاوقتی که به آرمان ها و اهداف مقدس شهدا و انقلاب پایبند هستیم و در مقابل جبهه استکبار جهانی ایستاده ایم سربلند و عزیز هستیم و انحراف از این راه روشن و افتخارآمیز ذلت را به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه عزت و سربلندی ایران عزیز مرهون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم آنان است بیان داشت: روحیه و فرهنگ جهاد و شهادت در کشور ما همچنان زنده است وقضایای سوریه و عراق نشان داد این روحیه در حد بالایی در کشور وجود دارد.
آیت الله حسن زاده خاطرنشان کرد: مردم ما همچون کوفیان نیستند که از جهاد و مبارزه خسته شده باشند بلکه همچون کوه و با صلابت مقابل جبهه استکبار و توطئه های آنان ایستاده اند و خم به ابرو نمی آورند.

دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در این آئین که خانواده و بستگان نزدیک شهید سید مرتضی اورک ، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و مشاور استاندار در امور ایثارگران حضور داشتند در سخنانی اظهار داشت: سربلندی وعزت کشور مرهون شهدا و فداکاری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است و اگر حرفی در دنیا داریم به قوت و برکت خون شهدای عزیز است.

وی زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را وظیفه همه احاد ملت شریف ایران دانست و با استناد به این بخش از سخنان مقام معظم رهبری که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ابراز امیدواری کرد پایبندی به اهداف و آرمان های مقدس شهدا و راه و مرام آنان از عمق وجود ما سرچشمه بگیرد.

محمدرضا بهوند یوسفی مسئول روابط عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز در این آئین که در سالن اداری این مدیریت برگزار شدگفت: نامگذاری 14بیمارستان و مرکز درمانی وابسته به این مدیریت که فاقد نام هستند با پیگیری به عمل آمده و موافقت سازمان متبوع ، به نام مبارک امامان معصوم علیهم السلام و شهدای عزیز نامگذاری می شوند و مقدمات این کار فرهنگی و ارزشی در شهرهای استان شروع شده است.

وی گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام افتخاری بزرگ برای همه ماست و ترویج اهداف و آرمانهای شهدا خطر انحراف را از جامعه از بین خواهد برد.

در این آئین آیت الله حسن زاده پیشنهاد کرد خلاصه ای از زندگینامه شهید سیدمرتضی اورک را در ورودی ساختمان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و دیگر بخش های آن نگاشته و نصب شود تا مردم با زندگی افتخارآمیز این شهید گرانقدر آشنا شوند که این پیشنهاد پذیرفته شد.

همچنین به مناسبت روز دختر و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) از سوی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان هدایایی به 3 دختر شهید سید مرتضی اورک اهدا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها